תקשורת ומדיה

עידן רייכל על משפחת ביבס שלא שוחררה: "פעם הבאה שקט טוטאלי"

על רקע הודעת הממשלה כי משפחת ביבס לא תהיה חלק מרשימת המשוחררים היום, הזמר עידן רייכל התייחס לכך בסטורי בחשבון האינסטגרם שלו בו כתב: "החמאסניקים הנאצים שמעו המון על האמא ושני גוזליה והבינו שכדי לענות אותנו - לא ישחררו אותם"
מערכת ice |  9
עידן רייכל (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
בימים אלו, אמנים ומשפיענים רבים חושפים את דעתם על התנהלות הממשלה ותוקפים גורמים ממשלתיים רבים ברשתות החברתיות. לאחר שהודיעה הממשלה, כי משפחת ביבס לא תהיה בין המשוחררים היום, הזמר עידן רייכל הגיב על כך בסטורי.
כאמור, רייכל פרסם סטורי המתייחס להודעת הממשלה כי משפחת ביבס אינה נכללת ברשימת המשוחררים וכתב: "לפי הציווי מנעי קולך מבכי ועינייך מדמעה, החמאסניקים הנאצים שמעו המון על האמא ושני גוזליה והבינו שכדי לענות אותנו - לא ישחררו אותם. בפעם הבאה, ותהיה פעם הבאה כמו שאנחנו מתנהלים מול ארגון הטרור - שקט טוטאלי בעסקאות חטופים/שבויים". 


מאוחר יותר, התייחס רייכל לסוגיית תנאי הכליאה של המחבלים המוחזקים בימים אלו בכלא הישראלי. בסטורי, צירף רייכל כתבה העוסקת בתנאי החטופים והחטופות בשבי חמאס וכתבה בתגובה: "לזכור לפעם הבאה כשנכנסים במי שפועל בנחרצות להפסיק עם הקרקס בתנאי המחבלים בכלא הישראלי".
כזכור, בחודש שעבר, הודיעה רב גונדר קטי פרי, נציבת שב"ס, על צמצומי תנאי הכליאה של המחבלים בכלא הישראלי. נציבת השב"ס התייחסה לאותה החלטה ואמרה בין היתר: "צומצמו העתירות ותנאי המחיה של האסירים הביטחוניים לרמה של המינימום הנדרש לפי חוק". 
מלבד כל אלו, על פי הוראת השר בן גביר - תנאי המחבלים הנאצים מהנוח'בה בכלא הוקשחו כך: מדובר בתאי צינוק, כאשר כ-5 מחבלים מוחזקים בכל תא וכבולים לאורך היום והלילה באזיקי רגליים מחוברים אחד לשני עקב מסוכנותם הביטחונית. בנוסף, אין יציאה מהתא מלבד מקלחת ביום, השינה היא על ספסלי אבן, המחבלים יכולים לשתות מים בלבד והמזון הינו בסיסי ביותר. 
 



כידוע, בימים אלו רייכל נרתם למאמץ המלחמתי ובין היתר אחראי על הפקת פרויקט מוסיקלי נוסף למען משפחות החטופים והחטופות. בסוף חודש שעבר, חשף רייכל את שירו החדש למען משפחות החטופים אשר נקרא "תחזור", אותו כתב והלחין יחד עם אבי אוחיון. על הביצוע המוסיקלי אחראית הזמרת רוני דלומי.



 

תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    עוד חודשים יקבלו 5 כוכבים
    שירה 11/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עד עכשיו זה לא הפריע לך מיסטר עידן רייכל? חבל
    סגור
  • 8.
    לשחרר את כולם ולשרוף את עזה
    רוני 11/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    השמאל המטורלל מוזמן להצטרף אליהם. כמה שנים מזהירים אותנו בעולם מהתפשטות תפיסת העולם החולנית של השמאל הרדיקלי?? עשרות שנים מאז עליית הסובייטים לשלטון בבריהמ. ולא מקשיבים!!! וכשם שמדינות המערב חילצו את בריהמ פעם אחר פעם מרעב ועוני ומה לא במחשבה שעכשיו הם יבינו מי הטובים פה ומי עוזר להם... ככה גם השמאל בעולם. חותרים תחתיו משטרים טוטליטרים אפלים שרוצים להשתלט על העולם וגם אומרים זאת בגלוי, והשמאל מסרב להקשיב. פיס פור אול עלק. חולי נפש
    סגור
  • 7.
    פופוליס לקקן של מירי רגב
    1111 11/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יום אחד כולם ידעו מימאתה באמת עידן רייכל . את האמת שלך לא תוכל להזתיר לעד
    סגור
  • 6.
    רק לי משפחת ביבס מזכירים את הפעוטה עם המעיל האדום
    שושי 11/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מרשימת שינדלר?
    סגור
  • 5.
    החדשות חייבות להוריד מינון
    שני 11/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כמות השעות שהם יושבים באולפנים דוחפים אותם לדבר ולדבר הרבה... דיי כולם צריכים לקחת אחריות על הפה האוייב אוהב דיבורי יתר... מספיק עם הקשקשת ברשת.
    סגור
  • 4.
    והם עוד מקבלים מקלחת ביום!
    הדר 11/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החטופים לא התקלחו אפילו פעם אחת במשך כחמישים יום. למה שהם יקבלו מקלחת ביום? רוצחים ארורים. לא מגיע להם לראות אור יום, לא מקלחת ולא כלום. שישתינו על עצמם.
    סגור
  • 3.
    בלי הביבסים היום חוזרים לקרב בכול הכוח (ל"ת)
    מוטי 11/2023/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    ביבייס
    רחל ג״ 11/2023/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סינואר יודע שמדברים הרבה אצלנו בתקשורת .ומענה אותנו. גם אמא של עומר מופיעה הרבה בתקשורת . צריכים לדבר על כל השבויים . באופן כללי. שלא ישימו דגש על אחד מהחתופים.
    סגור
  • 1.
    עצוב
    א 11/2023/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שזה מה שקורה ואני אומר שדי מספיק עם הדיבורים בכלל לא פוליטיקה,לא האשמות,לא מחאות,לא שנאה,לא הסתה כי אנחנו אלה שהורסים במו ידינו ונותנים כח ורעיונות לטרוריסטים ורשעים לנהל אותנו ,עכשיו אנחנו נלחמים עלינו ועל המדינה שלנו אין טועים ואין צודקים עכשיו רק חכמים כמו שנאמר "שתיקה יפה לחכמים" או סייג לחוכמה שתיקה"
    סגור