תקשורת ומדיה

מסתמן: אילון מאסק הולך לשלב את גרוק באפליקציה של טוויטר

הצ'אטבוט החדש של חברת הבינה המלאכותית xAI אשר בבעלות המיליארדר אילון מאסק, הושק רק לפני כמה שבועות. כעת מסתמן כי X מתכננת לשלב אותו באפליקציית X של משתמשי הios 
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום shutterstock)
הצ'אטבוט החדש 'גרוק' מבית היוצר של חברת הבינה המלאכותית xAI אשר בבעלות איש העסקים והמיליארדר אילון מאסק, הוכרזה רק לאחרונה. מאסק, מרבה לפרסם ציוץ ב-X (טוויטר לשעבר) בו הוא מציג את יכולותיו ואף ציין בעבר כי מדובר בצ'אטבוט הכי טוב שקיים כרגע. 
כעת, על פי דיווחים, טוויטר עובדת על שילוב גרוק באפליקציית הרשת החברתית בקרב משתמשי ה-IOS (מערכת ההפעלה שנמצאת במוצרי אפל). גרוק, הוא למעשה המוצר הראשון של חברתו הבינה המלאכותית של מאסק ומשתמשים רבים הביעו עניין בעבודה עמו.
 
כזכור, מאסק, עצמו היה חלק ממייסדי חברת OpenAI, אך הוא עזב את החברה ואז הוא מרבה לרדת עליה באופן עקבי חשבונו האישי ב-X. כמו כן, הפיתוח החדש הוא ניסיון של המיליארדר לקחת חלק בתחום החם כעת בתעשיית ההייטק. 
 
עד כה, גרוק הציג יכולות מרשימות וללא ספק צורת ההתבטאות שלו שונה משל שאר הצ'אטבוטים הקיימים כיום בשוק. אחד הפרסומים הבלתי נשכחים עליו הוא כאשר מאסק ביקש ממנו לדווח לו על משפטו של נוכל הקריפטו סם בנקמן-פריד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה