תקשורת ומדיה

ינון מגל מגיב בכאב לסערה: "המוות שלו הוא נורא"

אחרי הביקורות הקשות סביב אופן סיקור הפיגוע בירושלים ביום חמישי בערוץ 14, מגיש 'הפטריוטים', ינון מגל, הגיב לנושא: "החיילים נקראו גיבורים כי נלחמו וחיסלו מחבלים רוצחים, מציע להמתין לתחקיר לפני הריקוד (האופייני) על הדם"
תום נחום |  2
ינון מגל (צילום פייסבוק/ הפטריוטים)
ערוץ 14 תחת מתקפה חריפה בעקבות אופן סיקור הפיגוע בירושלים ביום חמישי, זאת לאחר שראיינו את אחד הלוחמים שעל פי החשד ירה למוות ביובל דורון קסטלמן ז"ל, וכתבו בטוויטר כך: "הלוחם שחיסל הבוקר את המחבלים בירושלים, בשיחה עם ינון מגל: "שמענו ירי, צעקות 'מחבל' ואנשים רצים - הלכנו שפופים עד שראינו אותם וירינו בהם"".
כידוע, יובל דורון קסטלמן ז"ל מת ביום חמישי כגיבור לאחר שמנע פיגוע גדול בהרבה כשנטרל את המחבלים בפיגוע הירי בירושלים ובאופן טרגי ככל הנראה נורה למוות על ידי חיילים שחשבו שהוא אחד המחבלים. כזכור הפיגוע התרחש בתחנת אוטובוס בטרמפיאדה בצומת גבעת שאול שבכניסה לירושלים.
כעת, מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, מגיב לביקורת נגדו ונגד ערוץ 14 וכמו כן, גם למותו הטרגי של קסטלמן ז"ל: "כמה דברים: א. עדיין לא ברור לגמרי מה קרה שם בפיגוע בירושלים ב. החיילים נקראו גיבורים כי נלחמו וחיסלו מחבלים רוצחים ג. מחבלים צריך לחסל ד. לא צריך לירות במי שמרים ידיים ה. מותו של יובל דורון קסטלמן הוא נורא ו. מציע להמתין לתחקיר לפני הריקוד (האופייני) על הדם".
 
זאת לאחר ששאול גרינפלד, עיתונאי 'הארץ', הגיב לנושא וכתב בטוויטר (X.COM) כך: "בחיי שאני נגד סתימת פיות אבל את הערוץ הזה חובה לסגור ואת ינון מגל להרחיק מגל מיקרופון. איך זה הגיוני בכלל שחייל מתראיין לערוץ טלוויזיה אחרי שירה באזרח לא חמוש ועוד בטרם דיבר עם משטרה צבאית? מה לכל הרוחות קורה פה? ערוץ 14 יבואו לבקר בלוויה של יובל דורון קסטלמן ז"ל?".
 
בפיגוע נהרגו: הרב אלימלך וסרמן (73) והנשים חנה איפרגן (67) וליביה דיקמן (24). המרצחים הם שני אחים מחבלים, תושבי שכונת צור באהר שבמזרח העיר.  שקד, אחיו של יובל קסטלמן ז"ל סיפר ל-N12: "כל החיים יובל הלך בדרך של תרומה לציבור והתנדבות. הוא היה שוטר במג"ב, המשיך לשרת במשטרה ותמיד היה בחזית.
עוד הוסיף: "בבוקר הפיגוע יובל היה בדרך לעבודה, ראה את האירוע תוך כדי נסיעה ומיד עצר ויצא לסייע עם הנשק האישי שלו. אנחנו מחכים לראות מה יהיו תוצאות החקירה כי כרגע התחושות שלנו במשפחה קשות מאוד. הגבורה, המסירות והתעוזה מאוד מאפיינים אותו. גם כל החברים שלו אומרים עליו שהוא אחד שלא יהסס לרגע לצאת לחזית ולהקריב מעצמו. כך גם היינו רוצים שיזכרו אותו וזה מה שננסה לקחת איתנו הלאה".
תגובת דובר צה"ל למקרה: "אזרחים ישראליים נרצחו אתמול בפיגוע בירושלים. אזרח וחיילי צה״ל שהגיעו לנקודה נטרלו את המחבל. האירוע נחקר על ידי השב״כ ומשטרת ישראל".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הסוף ידוע מראש
    מעירה 12/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא תקום שום ועדת חקירה כל עוד נתניהו הדמנטי נשאר על כנו
    סגור
  • 1.
    יובל קסטלמן
    חנה 12/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל מי שאומר שזה לא רצח כמו חבר הכנסת אלמוג אז לידיעתכם זה רצח הבחור הרים ידיים ואמר אני יהודי אז זה רצח והם צריכים לשבת בכלא על רצח חד וחלק
    סגור