תקשורת ומדיה

מגישת חדשות 13 מזועזעת: זו האוניברסיטה בה היללו את הטבח

מגישת חדשות 13 ושליחת הערוץ לארה"ב, נריה קראוס, הגיבה בזעזוע עמוק לאירוע שמהלל את ה-7 באוקטובר באוניברסיטת קולומביה: "בין היתר אמרו שהמחבלים הם ״לוחמי שחרור״, ושהזוועות באותו היום היו ״יצירתיות״. האוזניים נשרפות"
תום נחום |  4
נריה קראוס (צילום מסך רשת 13)
מגישת חדשות 13 ושליחת הערוץ לארצות הברית, נריה קראוס, פרסמה בחשבון הטוויטר שלה סרטון של אירוע המהלל את אירועי הטבח הנורא שביצעו מחבלי חמאס ב-7 באוקטובר והגיבה בזעזוע עמוק לנושא, כאשר כתבה כך: "אז למרות שאוניברסיטת קולומביה הודיעה שהיא מבטלת את האירוע שמהלל את 7 באוקטובר - הוא כן התקיים אמש. בקמפוס. בבניין של ביה״ס לעבודה סוציאלית. בין היתר אמרו שהמחבלים הם ״לוחמי שחרור״, ושהזוועות באותו היום היו ״יצירתיות״. האוזניים נשרפות".
עוד כתבה: "הסטודנטים עצמם כּוּסוּ במטריות או כאפיות כדי שלא יעשו להם שיימינג (דוֹקסינג, בשפת הסטודנטים כאן באוניברסיטה). מאחד הסטודנטים שהגיע לתעד אף דרשו שיפסיק לצלם או שיעזוב את המקום (למרות האגרוף שעשו מול עיניו, הוא לא הפסיק ולא עזב את המקום). בתיעוד שהגיע לידיי סטודנטים שואלים את האבטחה למה מאפשרים את האירוע למרות שהודיעו שהוא בוטל, והם לא מקבלים תשובה. עד כאן מבזק האנטישמיות היומי, שממשיך לשבור שיאים".
 
בתוך כך, אין שום דבר חדש ברשת תקשורת זרה שמתנכלת באובססיביות למדינת ישראל, בכל הנוגע לסכסוך הישראלי-פלסטיני. רשת ABC ככל הנראה החליטה לקחת צד פעיל במאבק ההסברה במלחמת "חרבות ברזל", שכזכור נפתחה בעקבות ביצוע מעשי טבח, אונס וביזה מהחמורים שידעה האנושות.
כמובן שאין זה משנה לרשת ABC, מאחר ובכתבה שפרסמו לאחר סיום הפסקת האש בין ישראל לחמאס, לא נשמע אפילו לא לשנייה, קול ישראלי. בנוסף, מי שצפה בכתבה עלול היה לחשוב שלא קרה כלום ב-7 לאוקטובר, מאחר והטבח האכזרי אפילו לא הוזכר. מה כן הוזכר? סיפורם של חלק מהאסירים המשוחררים הפלסטינים, ששוחררו במסגרת עסקת החטופים.
 

כזכור, אסירים אלו ביצעו מנעד עבירות רחב, הנע בין עבירות הסתה ועד ניסיונות פיגוע בסכין או בקבוק תבערה, אך זה לא הפריע לרשת להציג אותם כפשוט "ילדים". במשך כל שידור הכתבה לא הוזכר אפילו לא חטוף ישראלי בודד, לא נראה תמונות כאובות או סרטונים מזעזעים של המשעים שביצעו מחבלי חמאס, אלא רק עיסוק באסירים הקטינים.
בנוסף לכל אלו, מסרים רבים הטוענים שישראל מקיימת מדינת אפרטהייד בשטחים עלו במהלך כל הכתבה ושוב, גם בנושא זה, ישראל זכתה להתעלמות מוחלטת מהצד שלה ובחלק מהדברים שנאמרו, ניכר היה סילוף המציאות הבוטה. עם כזה סיקור מוטה, לא מפליא שדעת הקהל העולמית ברובה נגד ישראל.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    איך זה אייטם? די כבר לייחצן את הנובאדי הזאת (ל"ת)
    מישהי 12/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    אחים לנשק שרפו את המדינה בcnn
    אביתר 12/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מה אתם רוצים!? שנים בצלם ,שוברים שתיקה הולכים לחו"ל ומספרים לכולם שהחיילים מתעללים בפלסטינים! אחים לנשק הולכים לחול ומספרים שצהל רוצח ילדים לפי גחמות ראש ממשלה! שיאכלו מה שבישלו
    סגור
  • 2.
    אחים לנשק שרפו את המדינה בcnn
    אביתר 12/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מה אתם רוצים!? שנים בצלם ,שוברים שתיקה הולכים לחו"ל ומספרים לכולם שהחיילים מתעללים בפלסטינים! אחים לנשק הולכים לחול ומספרים שצהל רוצח ילדים לפי גחמות ראש ממשלה! שיאכלו מה שבישלו
    סגור
  • 1.
    קראוס תחשבי קצת עכשיו
    דודו 12/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שמולאנית שכמוך
    סגור