תקשורת ומדיה

ינון מגל משתולל: "למה תמיד הם אשכנזים?"

אחרי שח"כ עופר כסיף העלה ציוץ המהלל את סרבן הגיוס הראשון במלחמת 'חרבות ברזל', טל מיטניק, מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, תקף בהערה בעלת אופי גזעני: "למה הם תמיד אשכנזים?"
תום נחום |  4
ינון מגל (צילום פייסבוק/ הפטריוטים)
המלחמה הממושכת והקשה ברצועת עזה ובגבול הצפון הביאה לגל התנדבות אדיר לשירות צבאי ולשירות מילואים, בעיקר על רקע הטראומה של הטבח שהתרחש ב-7 באוקטובר ביישובי עוטף עזה והדרום. אמש (רביעי) פורסם כי סרבן הגיוס הראשון של המלחמה, טל מיטניק, נשפט על ידי צה"ל ל-30 ימי מחבוש
 
"מסרב לקחת חלק ברצח ההמוני בעזה", אמר מיטניק במעמד הסרבנות. "אין פיתרון צבאי לבעיה פוליטית. ולכן, אני מסרב להתגייס לצבא שמאמין שאפשר להתעלם מהבעיה האמיתית, תחת ממשלה שרק ממשיכה את השכול והכאב". בראיון לשיחה מקומית שנערך עמו בימים האחרונים, ניסה להסביר את המהלך. "הסירוב שלי מנסה להשפיע על החברה הישראלית, ונועד להימנע מלקחת חלק בכיבוש ובטבח שקורה בעזה".
 
"אני מנסה לומר שזה לא בשמי. אני לא מסכים שייהרגו אנשים בשמי. זה לא בשם הביטחון שלי", הסביר מיטניק, וחולל סערה ברשתות החברתיות. "יישר כוח לטל מיטניק - סרבן הגיוס הראשון במלחמה הארורה הזו, שנשפט היום ל-30 ימי מחבוש", בירך ח"כ עופר כסיף (הרשימה המשותפת). "למה תמיד הם אשכנזים?", העיר מגיש ערוץ 14 ינון מגל בחשבון ה-X (טוויטר לשעבר) שלו.
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אם זה נכון והם תמיד רק אשכנזים .
    רז 12/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז אין פה שום אמירה גזענית .. בעצם כל תנועות השלום והשמאל כולם אשכנזים חוץ מכמה מזרחיים מלקקי הפנכה . שבסוף תמיד מתאכזבים . תסתכלו בזקנות שמגיעות למחסומי צה"ל ומצלמות את החיילים . כולם בלי יוצא מהכלל אשכנזיות
    סגור
  • 2.
    חחחח אחלה גבר ינון (ל"ת)
    אמנון ממבשרת 12/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    פחי אשפה
    השליח 12/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האשכנזים בכל מקום הם גורם הבעייה
    סגור
  • ינון מגל משתולל
    דינה 12/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כי האשכנזים חכמים ולא מחפשים מלך כמו המרוקאים חסרי המוח
    סגור