תקשורת ומדיה

סיון כהן: "העובדה הזו היא בושה וחרפה בעיניי!"

סיון כהן-סבן הגיבה לעובדה שאף חבר כנסת ממפלגת העבודה לא הסכים לחתום על הליך הדחתו של עופר כסיף מהכנסת: "עופר כסיף שהצטרף לתביעה נגד ישראל בהאג (בנוסף להיסטוריה של תקיפה חיילים ועוד) ראוי להיות חבר כנסת בישראל?"
תום נחום |  1
סיון כהן (צילום מסך רשת 13)
יו"ר סיעת ישראל ביתנו, ח"כ עודד פורר, החל אמש (שני) לאסוף 70 חתימות מחברי כל סיעות הבית על מנת להביא להדחתו של ח"כ עופר כסיף מכנסת ישראל. לפני יומיים חתם ח"כ כסיף על עצומה נגד ישראל התומכת בתלונה שהגישה דרום אפריקה בגין "רצח עם" בעזה. ואף הוסיף ברשתות החברתיות שהממשלה מבצעת בשם העם "פשעים".
מגישת הטלוויזיה סיון כהן-סבן הגיבה לכך שאף חבר כנסת ממפלגת העבודה לא חתם על הליך ההדחה: "העובדה שאף חבר כנסת מהעבודה לא חתם על הליך ההדחה של עופר כסיף היא בושה וחרפה בעיניי!!!!! האם בעיניכן אפרת רייטן, נעמה לזימי, מרב מיכאלי ובעיניך גלעד קריב, עופר כסיף שהצטרף לתביעה נגד ישראל בהאג (בנוסף להיסטוריה של תקיפה חיילים ועוד) ראוי להיות חבר כנסת בישראל?".
 
כמו כן, מי שהגיבה למהלך של פורר נגד כסיף היא מגישת קשת 12אופירה אסייג, שכתבה בחשבון הת'רדס שלה כך: "כעת במליאה, ח"כ עודד פורר החל להחתים את הח"כים על הדרישה להדיח את ח"כ כסיף. הביתה!!!! שונא ישראל". פרט לאסייג, גם בנו של 'האקס' המקצועי אייל ברקוביץ', ליאור ברקוביץ', הגיב למהלך: "יאללה יאללה שיעיפו את האידיוט הזה".
 
ח"כ עודד פורר: "דברי הבגידה של ח"כ כסיף לא יכולים להישמע יותר בעוד דמם של חיילנו ואזרחינו זועק מן האדמה. ח"כ כסיף, שנפסל בעבר מלהתמודד לכנסת בעקבות עתירה שהגשתי לוועדת הבחירות, בחר בזמן לחימה להצטרף לאחת מהיוזמות ההרסניות ביותר לביטחונה של מדינת ישראל - ובכך הוא תומך במאבק של חמאס נגד ישראל. הוא חייב למצוא עצמו במהרה מעבר לגבולות הכנסת ורצוי גם מעבר לגבולות מדינת ישראל".
 
חוק יסוד הכנסת סעיף 42א.(ג)(1) קובע כי הכנסת רשאית, ברוב של 90 חברי הכנסת, להחליט להפסיק את חברותו של חבר הכנסת אם קבעה שלאחר היבחרה של אותה כנסת, תמך במאבק מזוין נגד מדינת ישראל. החוק קובע כי לאחר איסוף חתימות מ-70 חברי כנסת שיוגשו לוועדת הכנסת, יהיה באפשרות להתחיל הליך הדחה שבסופו יצטרכו 90 חברי כנסת להצביע על הדחת ח"כ כסיף.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גם בגלל זה בע"ה העבודה לא תהיה בכנסת (ל"ת)
    דן 01/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור