תרבות ופנאי

הבן של אייל ברקוביץ': "אמן ייפול טיל מתחת לבית שלי"

ליאור ברקוביץ', בנו של מגיש רשת 13 החדש, אייל ברקוביץ', באמירה שנויה במחלוקת: "אמן יפול טיל בפיצה עגבניה מתחת לבית שלי. חאלס עם הטראנסים האלה, שימו אייל גולן קצת של פעם משהו עם מילים"
תום נחום |  1
אייל ברקוביץ' (צילום מסך קשת 12)
על רקע הפרידה המקצועית המתוקשרת בין אביו, אייל ברקוביץ', לאופירה אסייג, ולאחר המעבר של ברקו מקשת 12 לרשת 13, בנו של אייל ברקוביץ', ליאור ברקוביץ', אשר משחק בסקציה נס ציונה מהליגה הלאומית ובמקביל, מתחזק את מעמדו כאושיית רשת בטוויטר (X.COM), סיפק אמירה שנויה במחלוקת כאשר כתב בציוץ שהעלה כך: "אמן יפול טיל בפיצה עגבניה מתחת לבית שלי. חאלס עם הטראנסים האלה, שימו אייל גולן קצת של פעם משהו עם מילים".
 
בתוך כך, תתחילו להתרגל למותג 'אופירה ואיציק'. אחרי שהידיעה על הסוף של המותג 'אופירה וברקוביץ' הפכה לרשמית, כאשר 18 שנה של זוגיות טלוויזיות ורדיופונית הסתיימה בין אופירה אסייג ואייל ברקוביץ׳, השניים כבר מתקדמים הלאה במסלולים נפרדים ואחרי שברקוביץ' הפסיק כל קשר לתכנים שעשה לצד אסייג, יש כבר מי שמחליף אותו ועכשיו זה קבוע.
הזוגיות של השניים נפגעה ותוכנית הטלוויזיה של השניים בקשת הסתיימה, ולא תחזור למסך באופן סופי, כאשר ברקוביץ' עבר לערוץ רשת 13. מתברר כי ברקוביץ' ניתק את קשריו גם מאתר וערוץ ONE וגם מתכנית הספורט של ישראל ב-102FM ומי שנקרא להחליפו הוא איציק זוהר ששידר כבר לא מעט שם עם אסייג. כעת מסתבר שלא מדובר רק במילוי במקום אלא בהגשה קבועה לצד המגישה הוותיקה.
לישראל היום מסר זוהר בתגובה אחרי הידיעה על ההיפרדות של הצמד: "רציתי בהצלחה שלהם ביחד, אני רוצה גם בהצלחה שלהם בנפרד. אני אוהב אותם". כבר מיום ראשון הוא ישולב יותר בתכנית הספורט הפופולרית של אסייג.
 
כזכור, אתר הספורט הגדול בישראל החזיר לשורותיו את הקוסם ממש לא מזמן, אבל בשל הסכסוך עם אסייג, שתפקידה המוגדר ב-ONE, שם בעלה גילי מנקין הוא מהבעלים, כמנהלת תוכן, הוא לא ימשיך גם שם. זוהר ייתכן יקבל לא מעט פעמים את המשבצת של ה'קוסם'.
 
התגובות למהלך היו גם כן סוערות. בקשת 12 אישרו את הפרטים של בוקר כי אייל ברקוביץ׳ ביקש לסיים את החוזה ומסרו: ״נפרדנו כידידים, ברקו ימשיך להיות רצוי ומוזמן לקחת חלק בתכניות הערוץ״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה אומרים על התפוח והעץ?
    חיים 01/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה אומרים על התפוח והעץ?
    סגור