תקשורת ומדיה

ליבסקינד נגד כתב חדשות 12: "סוכן של תעמולה אנטי־ישראלית"

לאחר שדווח כי חה"כ טיבי היה באבל על בני משפחתו שנהרגו בהפצצות על מחנה הפליטים בעזה, העיתונאי קלמן ליבסקינד תקף אותו: "יד ימינו של רוצח יהודים גדול". לצד זאת, ליבסקינד מתח ביקורת על קשת 12 שמעניקה במה לכתב מוחמד מג'אדלה

מערכת ice |  7
קלמן ליבסקינד (צילום מסך כאן 11)

לפני ארבעה ימים (ראשון) דווח כי חה"כ טיבי היה באבל על שלושה מבני משפחתו שנהרגו בהפצצות על מחנה הפליטים אל־נוסיראת בעזה. הידיעה נחשפה לראשונה על ידי כתב חדשות 12, מוחמד מג'אדלה ברשת X (לשעבר טוויטר) אשר בה כתב: "בטייבה מדווחים לי שחה"כ אחמד טיבי באבל על שלושה מבני משפחתו שנהרגו בהפצצות על מחנה הפליטים אל־נוסיראת בעזה. שלושת ההרוגים הם: ד"ר סחר טיבי, מרצה לחינוך במקצועה; פייסל טיבי, סטודנט למדעי מחשב; ואחמד טיבי, ילד בן 10".

בטור לאתר "מעריב", איש התקשורת ושדרן הרדיו קלמן ליבסקינד ציין כי לאחר שחה"כ טיבי זכה למבול של ניחומים מצד פעילי מחאת קפלן ואזרחים נוספים, גוף התקשורת היחידי שחשף את הקשר המשפחתי בין חבר הכנסת לבין בכירה בארגון הטרור "חמאס", הוא אתר "הקול היהודי".
 



על פי הדיווח של אלחנן גרונר מאתר "הקול היהודי", נחשף כי ד"ר סחר טיבי, שאוזכרה על ידי כתב חדשות 12 כמרצה לחינוך במקצועה, משמשת בתפקיד בכיר בחמאס. "היא קצינה בדרגה המקבילה לרב־סרן באחד המנגנונים של חמאס, המשרתת במחלקה 'להכוונה פוליטית ומוסרית' ואחראית להטפת אידיאולוגיית חמאס במרכז הרצועה", כתב ליבסקינד.

לצד דברים אלו, קלמן ליבסקינד מתח ביקורת על התנהלות כלי התקשורת בנוגע לדיווח המדובר המתקשר לקשר המשפחתי של חה"כ טיבי. "היא קצינה בחמאס – אותו ארגון ששחט, ושרף, וטבח, ואנס, וחטף רק לפני שלושה חודשים – ורואים איך הוא מספיד אותה כאילו הייתה קורבן תמים, לא מרגישים צורך להתעכב על זה לרגע?", הדגיש איש התקשורת.
עוד הוסיף כי מדינת ישראל ממשיכה להציג אדישות ורפיסות מול העובדה כי חה"כ טיבי, היה באבל על בני משפחתו והוא בעל קשר משפחתי עם בכירה בחמאס: "אנחנו יודעים שהוא היה יד ימינו של רוצח יהודים גדול, אנחנו יודעים שהוא בעצמו הילל ושיבח את השאהידים, ושהוא עצמו תמך בלא מעט מחבלים, אבל אף אחד מאיתנו לא חושב שצריך לעשות מזה עניין".
בהמשך דברים אלו, שדרן הרדיו והעיתונאי מתח ביקורת חריפה על הבמה שנותנת קשת 12 לכתב מג'אדלה, אשר מביע דעות שאינן מתיישרות עם הצד הישראלי במלחמה הנוכחית. "מוחמד מג'אדלה הוא סוכן של תעמולה אנטי־ישראלית, לא פעם גם מטעמם הישיר של גורמים עוינים לישראל", כך כתב ליבסקינד.


כזכור, בשבוע האחרון חה"כ טיבי הביע את כאבו על מותם של בני משפחתו וכתב: "שאללה ירחם על השהידים בני הדודים... אשר עלו השמיימה בהפצצת ביתם... הם כמו יתר 30 אלף השהידים של עזה שעלו השמיימה... התהילה וחיי הנצח לשהידים ברי הלבב".

תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    הם מעדיפים את טיבי על נתניהו
    רז 01/2024/25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אנשי מחאת קפלן מביעים תנחומים לטיבי . שקרובת משפחתו נהרגה בעזה . ושהיא הייתה קצינה בחמס . אז איך אתם רוצים שהערבים לא יעלו עלינו עם עגלות וחמורים? מביעים ניחומים לאיש שהיה יד ימינו של הארכי רוצח ערפאת . ואצלנו העולם כמנהגו נוהג .. כל אלה ששונאים יהודים שלא דומים להם . יבואו על עונשם .. יש אלוקים
    סגור
  • 4.
    יש 2 ערוצים שחייבים להסגר כי הם סכנה למדינה
    אבי 01/2024/25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הערבים מנצלים את הליבריזציה ותוקפים אותנו בבטן הרכה ואתם נותנים להם במה ערציי התבעלה 12 13 מסוכנים מאוד
    סגור
  • 3.
    כרגיל משתלח איפה שנוח
    שלמה 01/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 5
    ב7/10 התברר מעל כל ספק שהגורו שאתה וחבריך טיפחתם כל השנים התברר כבלוף במקום לתקוף אותו אתה משתלח בכתב מצוין ורהוט ובמקרה ערבי ואינני זוכר שהוא יצא נגד המדינה בנגוד לכתבים המהוללים בערוץ 14 שמנסים כל הזמן להפיל את המחדל של המנהיג העלוב שלך על הצבא ורק אל הצבא לא שמעתי אותך יוצא נגד הקונספציה של ביבי שלחזק את החמאס והחליטה את הרשות כדי לא להגיע לפתרון מדיני וראינו איך סינוואר צחק עליו ועל כולנו
    סגור
  • כתב רהוט ומצויין שבמקרה גם ערבי?
    דר 01/2024/25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הרי הוא מדבר על השאידים הקדושים.. זה נראה לך סביר ? כמה עליבות צריכים בשביל להיות כסיל ? הכל ביבי ביבי ביבי? ואיפוא כל קציני המטכ"ל והמודיעין? לך כך כדורים נגד מרמור . כי בבחירות הבאות הימין יעבור את ה70 מנדטים ..
    סגור
  • 2.
    צודק בכל מילה!
    יהודי גאה 01/2024/19
    הגב לתגובה זו
    5 0
    רק ערוץ 14! כל שאר הערוצים עובדים בהורדת המורל
    סגור
  • 1.
    או שאתה עם ישראל או שאתה נגד
    אורי 01/2024/19
    הגב לתגובה זו
    8 0
    ואם ערוץ 12 משדר שידורי תעמולת אויב, עלידי הצגת משפחת טיבי בעזה כאזרחים בלתי מעורבים, לדעתי הציבור שהוא מקור כוחו של ערוץ 12 צריך להחרים אותו לאלתר, ולראות בו ככלי לתעמולת האויב. בעוד בנינו נופלים נפצעים ונלחמים לא יעלה על הדעת שהערוץ הזה נותן איזשהי במה לאויב .
    סגור
  • ערוץ אלג'זירה וערות אל מנאר אלה ערוצים 12 ו13 (ל"ת)
    רז 01/2024/25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור