בארץ

אחמד טיבי מקבל תגובות קשות: "בקרוב אצלך"

אחרי שנודע כי שלושה מבני משפחתו נהרגו בהפצצות ברצועת עזה, ח"כ אחמד טיבי חוטף נאצות קשות: "אחמד יא בן זונה מאחל לך את כל הרע שבעולם, הלוואי שתדע עוד הרבה סבל!!", "מחלק בקלאוות וסוכריות. יא חולה סרטן שונא ישראל, בקרוב אצלך אמן"
תום נחום |  1
אחמד טיבי (צילום פלאש 90/יונתן סינדל)
אחרי שנודע כי שלושה מבני משפחתו של ח"כ אחמד טיבי נהרגו בהפצצות על מחנה הפליטים אל נוסיראת ברצועת עזה, כתב חדשות 12, מוחמד מג'אדלה, חושף את התגובות הקשות שמקבל טיבי מאז פרסום הידיעה בנושא, כולל קללות קשות ואיחולי מוות.
בציוצים שהעלה בנושא כתב מג'אדלה כך: "בטייבה מדווחים לי שח״כ אחמד טיבי באבל על שלושה מבני משפחתו שנהרגו בהפצצות על מחנה הפליטים אל-נוסיראת בעזה. שלושת ההרוגים הם: ד״ר סחר טיבי, מרצה לחינוך במקצועה, פייסל טיבי סטונדט למדעי מחשב, ואחמד טיבי, ילד בן 10. דוגמית מההודעות שח"כ טיבי מקבל מאז הפרסום על מותם של שלושת קרובי משפחתו בעזה (אחד מהם ילד בן 10)".
בין היתר נכתב לטיבי כך: "אחמד יא בן זונה מאחל לך את כל הרע שבעולם, הלוואי שתדע עוד הרבה סבל!!", טיבי השיב: "למרות דבריך מאחל לך כל טוב ושהבן שלך יגדל לעתיד טוב יותר", כאשר התגובה לכך הייתה: "עתיד טוב יותר יהיה כששונאי ישראל ותומכי טרור כמוך לא יהיו כאן". מגיב נוסף כתב לטיבי: "אני מחלק עכשיו בקלאוות וסוכריות פה בצומת שמתו לך 3 בני משפחה בעזה. יא חולה סרטן שונא ישראל, בקרוב אצלך אמן".
 
בתוך כך, השחקנית והדוגמנית הישראלית נועה תשבי, המתגוררת בלוס אנג'לס, הגיעה בחודש שעבר לארץ במסגרת מסע ההסברה שלה למען המדינה מאז תחילת מלחמת חרבות ברזל. בין היתר התראיינה תשבי לאולפן שישי של חדשות 12, ושם צדה את העין שרשרת שענדה על צווארה. מי שזעם למראה השרשרת היה חבר הכנסת אחמד טיבי (חד"ש-תע"ל), וזאת מאחר והיא מציגה את ארץ ישראל השלמה, כולל שטחי עזה והגדה המערבית.
 
בציוץ בטוויטר שלו העלה טיבי את תמונת תשבי מהריאיון ובנפרד את תמונת השרשרת, וכתב: "כשזה בערבית או באנגלית זה ״מהנהר עד הים״, זה ג׳נוסייד נגד יהודים - אבל כשזה תלוי על הצוואר של ישראלית זו ״הסברה״, ואת מוזמנת לאולפנים מבלי להישאל על כך. אגב, אין אף שר בממשלת הימין שמכיר בפלסטינים כעם עם זכות להגדרה עצמית. אף שר. אבל הארוורד?!", סיכם טיבי, תוך שהוא מרמז לסערת השימוע של ראשי האוניברסיטאות בארה"ב שסירבו לגנות אנטישמיות במוסדותיהם.
 
אגב, ממש לפני שנכנסה תשבי לריאיון עם דני קושמרו, תועד המפגש שלהם מאחורי הקלעים ותשבי העלתה לאינסטגרם שלה, המונה 688 אלף עוקבים. שם גם הם למדו את המונח: "KAPARA", כשהיא הסבירה למי שעוקב אחריה ורובם מארצות הברית, כי הכוונה היא: "My Dear".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כשזה על הצוואר בתליון זה אומר שותפות ושלום בין העמים
    יחי ההבדל 01/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשזה על הצוואר בתליון זה אומר שותפות ושלום בין העמים, לעומת האמירה שהערבים ישלטו מהנהר ועד הים זה אומר השמדה ורצח עם של כל מי שהוא לא ערבי.
    סגור