תקשורת ומדיה

אורית סטרוק: "מכירה שרים שלא גומרים את החודש, הם עובדים קשה"

אלירן יעיש, שהתמודד בעבר למפלגת הציונות הדתית, התעמת בשיחה פרטית עם השרה סטרוק ומתח ביקורת על ההחלטה לגבות מסים על נסיעה ברכבים חשמליים. בתגובה , סטרוק ענתה: "אני מכירה שרים שלא גומרים את החודש למרות שהם עובדים מאוד קשה"
מערכת ice |  6
אורית סטרוק (צילום יונתן זינדל/ פלאש 90)
שמו של אלירן יעיש עלה בעבר לכותרות לאחר שהתמודד למפלגת הציונות הדתית, אך לאחרונה נחשף כי התעמת בפני השרה למשימות לאומיות, אורית סטרוק. בהתכתבות פנימית ביניהם, הוא מתח ביקורת על מס הנסיעה על רכבים חשמליים אשר צפוי להיכנס בתקציב הקרוב, אך זו כתבה בהמשך:  "אני מכירה שרים שלא גומרים את החודש למרות שהם עובדים מאוד קשה לילות כימים – ואפילו כאלה שהוריהם תומכים בהם כלכלית".
על פי פרסום של כאן רשת ב, יעיש שאל את סטרוק: "עד מתי יעשקו את הציבור? מדוע שמישהו שנוסע כמה עשרות קילומטרים כדי להתפרנס בכבוד ישלם על כך?". בהמשך הוא אף טען כי לא הגיוני כי אזרחים יצטרכו לשלם מס על נסיעה ברכב חשמלי, בעוד שרים לא משלמים על הרכבים שלהם, "הגיע הזמן שגם אתם תקצצו מכל השפע שאתם מקבלים", כתב בזעם. סטרוק החליטה להשיב: ""פחות עין הרע - יותר ביקורת עניינית ובונה".
 
בהמשך השרה כתבה כי אם ליעיש יש רעיון למקור תקציבי אחר ממנו ניתן לקצץ, הוא מוכן להציע אותו. מטעם הסרה מסרו: "השרה הציעה במסגרת דיוני התקציב לבצע גם קיצוץ רוחבי בשכר כלל הבכירים בשירות המדינה, כולל שכר השרים, כצעד של סולידריות ציבורית. מעבר לכך השרה לא תגיב לצילומי מסך מהתכתבויות פרטיות שלה עם אזרחים שפונים אליה, המודלפות באופן חלקי ומגמתי".
כזכור, בעבר השרה התראיינה לתקשורת ואף אמרה כי לדעתה יש "לקצץ בכיסים השמנים של אנשי המילואים", על רקע טענות קשות כלפי הממשלה ביחס לסדר העדיפויות בתקציב המדינה.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    שקר
    ישראלית 01/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שקרנית מגעילה
    סגור
  • 5.
    לא רוצה לקרוא לה בהמה
    סתם אחד דפוק 01/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כי הבהמות לא עשו שום דבר ואין סיבה להעליב אותן. אבל היא שייכת לעולם האלוהים שלו הוא הכסף. הם מוכנים לשקר בשבילו,להרוג בשבילו ולסחוט אחרים סביבו. כאחד שצולל עכשיו להיסטוריה היהודית, למדתי שזה היה כך מאז חורבן בית שני והשתלטות הפרושים על היהדות. הם המציאו דת חדשה האלוהים שלה הוא הכסף והכח, וכוהניה הגדולים הם הרבנים.
    סגור
  • 4.
    מסכנים
    עומר 01/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי שיעלו לנו את המיסים ויגדילו להם את השכר, הם נשמעים ממש מסכנים!! אני ציני למקרה שלא הבנתם
    סגור
  • 3.
    תגידו לסטרוק ש..
    משה בתיבה 01/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש לי מקום עבודה אחד-משלמים לי פחות מחמשת אלפים שקלים לחודש-אז בואי תציעי לשרים אם הם רוצים להתחלף איתי במשרה ובמשכורת-נראה לי שלא ישרדו חצי שעה
    סגור
  • 2.
    אורית סטרוק
    יוסי 01/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שרים שלא גומרים את החודש?????? איזו הזויה האישה הזו יכולה להיות????? משכורת שר בערך עומדת על 50.000 ש"ח + הטבות.... איך לכל הרוחות הם לא גומרים את החודש?????
    סגור
  • 1.
    מנותקים
    המצליף 01/2024/21
    הגב לתגובה זו
    5 0
    120 אנשים כולל כל שדרת ההנהגה בצבא אקדמיה תקשורת ופרקליטות מנותקים מההוויה העממית,כולי תקווה שיבואו עם כולם חשבון
    סגור