תקשורת ומדיה

גלית דיסטל למען החטופים? זה המהלך המפתיע שאותו תקדם בכנסת

חה"כ גלית דיסטל אטבריאן חשפה בפני עוקביה ברשת X, כי היא מקדמת הצעת חוק נגד אסירים ביטחוניים שמחזיקים בחטופים. גלית דיסטל אטבריאן: "אף אסיר ביטחוני ששייך לארגון טרור שמחזיק חטופים לא יזכה לביקור משפחתי מפנק בכלא"
מערכת ice |  1
גלית דיסטל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
חה"כ גלית דיסטל אטבריאן (הליכוד) פרסמה היום (ראשון) בחשבון ה-X שלה (טוויטר לשעבר), כי היום תקודם הצעת חוק חדשה לוועדת השרים לחקיקה. חה"כ דיסטל אטבריאן סיפרה לעוקביה בחשבון ה-X שלה, על הצעת החוק שאותה היא מקדמת: "אף אסיר בטחוני ששייך לארגון טרור שמחזיק חטופים ישראלים לא יזכה לביקור משפחתי מפנק בכלא. מי שמחזיק תינוק בן שנה בשבי לא יכול להיות זכאי לביקור מנחם של קרוביו בכלא".
בהמשך הציוץ שאותו פרסמה היום (ראשון) ברשת X, כתבה חה"כ דיסטל אטבריאן כי פנתה לשר לביטחון לאומי שהבטיח לה כי יתמוך בהצעת החוק: "פגשתי את השר בן גביר לפני כמה ימים בנוגע להצעת החוק והוא הבהיר שיגבה אותה בוועדת השרים וילחם על כך שיגיע להצבעה במליאה".
עוד הוסיפה שרת ההסברה לשעבר: "כולי תקווה שהחוק הפשוט והמתבקש הזה יצלח את וועדת השרים של ממשלת הימין על מלא. אעדכן את תוצאות החלטת הוועדה ברגע שיגיעו". 
כזכור, שרת ההסברה לשעבר וחברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן, תקפה לאחרונה את מובילת המחאה שקמה ברסלר, אשר בראיונות לכלי תקשורת שונים התייחסה לסערת חה"כ גוטליב שטענה כי בעלה שוחח עם יחיא סינוואר לפני אירועי השבעה באוקטובר.
חה"כ דיסטל מתחה ביקורת חריפה על מובילת המחאה המוכרת וכתבה ברשת X: "האם היא לקחה אחריות על החלק העצום שלה בפילוג העם?. האם היא התנצלה בפני ציבורים שלמים בישראל על כך שכינתה אותם 'נאצים'?".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יצור דלוח והזוי (ל"ת)
    חום ראש 02/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור