מינויים

נחשף הג'וב החדש של יו"ר מועצת יש"ע

התפקיד הבא של יו"ר מועצת יש"ע שלמה נאמן תמיד סיקרן ולא פעם שימש מקפצה למשרות בכירות במגזר הציבורי. המנכ"ל היוצא מונה למנכ"ל 'עתידנו' - לחינוך רבבות ילדים דוברי רוסית
דוד זולדן | 
יו"ר מועצת גוש עציון שלמה נאמן (צילום פלאש90)
איגוד הקהילות היהודיות במדינות ברית המועצות לשעבר (FJC) הודיע על מינויו של שלמה נאמן למנכ"ל 'עתידנו' – זרוע החינוך היהודי, המשפיעה על רבבות תלמידים יהודיים דוברי רוסית בעולם.
איגוד הקהילות היהודיות במדינות ברית המועצות לשעבר (FJC), הודיע אתמול (ראשון) על מינויו של שלמה נאמן למנכ"ל 'עתידנו' – זרוע החינוך היהודי לתלמידים דוברי רוסית.
 
נאמן, איש ניהול בכיר, שימש במגוון תפקידים חינוכיים וציבוריים נכבדים, ובהם ראש המועצה האזורית גוש עציון ויו"ר מועצת יש"ע. הוא נולד בעיר בירוביג'ן שברוסיה, בירת המחוז היהודי האוטונומי, ולו קרוב לשלושים שנות ניסיון ביוזמות חינוכיות פורמליות ובלתי פורמליות בישראל ובמדינות בריה"מ לשעבר.
במסגרת 'עתידנו', פועל אגף 'דרכנו', המתכלל את הפעילות החינוכית, המשפיעה ישירות על רבבות תלמידים יהודיים, דוברי רוסית, הלומדים במוסדות החינוך ׳אור אבנר - חב"ד׳, וכן במוסדות חינוך מזרמים נוספים, הפרוסים ב-12 מדינות בעולם. 
אחד הפרויקטים החינוכיים הבולטים, הוא ארגון הנוער ׳אנרג׳ו׳ (Enerjew) שמפעיל 70 מועדוני נוער, בהם נוטלים חלק למעלה מ-3,000 משתתפים פעילים, הפרוסים ב-10 מדינות.
 
בנוסף, במשך שנים מפעיל 'עתידנו' את רשת בתי ספר יום א׳ JFuture, המעניק מטענים חינוכיים יהודיים לרבבות תלמידים דוברי רוסית. עבור רבים מהם זו המנה היהודית השבועית היחידה.
תכנית נוספת של 'עתידנו', היא הפעלת מחנות הקיץ לילדים ובני נוער, בהם מושקע מאמץ גדול, למקסם את שהותם של הילדים, בכדי להעניק להם את החוויה היהודית הטובה ביותר שתלווה אותם להמשך חייהם. 
פרויקט דגל נוסף הינו 'חפציב"ה', הפועל בבתי ספר עם משרד החינוך.
מאות עובדי ׳עתידנו׳, להם היכרות עמוקה עם פועלו של שלמה נאמן בשדה החינוך היהודי בעולם, קיבלו בהתרגשות רבה את הבשורה על כניסתו לתפקיד שתביא תנופה משמעותית לעבודה החינוכית רבת האחריות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה