מינויים

משרד הבריאות מסבך את שופרסל? מינוי היו"ר יוצר בעיות

משה בר סימן טוב שיגר מכתב למנכ"ל איכילוב, פרופ' רוני גמזו ובו טען: "ממספר היבטים יש חשש לטעם לפגם. הציפייה הציבורית היא שמנהל בכיר בדרגתו של פרופ' שפירא יקדיש את מירב זמנו ומרצו למשרתו הבכירה במרכז הרפואי, ויימנע מעיסוקים שרק עצם הזמן הנדרש למלא אותם כראוי יוצר פוטנציאל לקונפליקט בין שני התפקידים"
מערכת ice | 
שלומי ויוסי אמיר (צילום יחצ, vecteezy, unsplash)
האם משרד הבריאות יפיל את המינוי? גם אחרי שוויתרו על תפקיד המנכ"ל והחליטו למנות את פרופ' יצחק שפירא שמשמש סמנכ"ל בית החולים איכילוב ליו"ר הדירקטוריון בשופרסל, האחים אמיר נתקלים בבעיה כאשר במשרד הבריאות מעוניינים לחסום את מינויו של שפירא.
משה בר סימן טוב שיגר מכתב למנכ"ל איכילוב, פרופ' רוני גמזו ובו טען: "ממספר היבטים יש חשש לטעם לפגם. הציפייה הציבורית היא שמנהל בכיר בדרגתו של פרופ' שפירא יקדיש את מירב זמנו ומרצו למשרתו הבכירה במרכז הרפואי, ויימנע מעיסוקים שרק עצם הזמן הנדרש למלא אותם כראוי יוצר פוטנציאל לקונפליקט בין שני התפקידים".
 
יש לציין כי בישיבה של האחים אמיר והדירקטוריון, נקבע כי היקף פעילותו של שפירא יעמוד על שעה אחת בלבד מדי שבוע, מה שעשוי להפריע לו לפקח על ההנהלה, אליה הוא נחשב מקורב מאוד. בארבע שעות חודשיות הוא אמור להיות חלק מההחלטות הגדולות ביותר של הרשת. זה אפשרי?
כזכור, שופרסל מסרה בתגובה: "פרופ' שפירא עתיר ניסיון ניהולי מונה כיו"ר לא פעיל. שפירא אינו מקבל כל תגמול בגין כהונתו כיו"ר והוא זכאי לשכר דירקטורים כמו יתר הדירקטורים בחברה. שפירא מועסק על ידי תאגיד הבריאות באיכילוב. כהונתו גם כדירקטור וגם כיו"ר הדירקטוריון אושרו על ידי הנהלת התאגיד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה