מינויים

ראש עיריית כפר סבא חוגג הישג מרשים: התפקיד החדש נחשף

רפי סער, ראש עיריית כפר סבא נבחר לתפקיד יו"ר אשכול רשויות השרון. רפי סער: "יחד עם יתר הנציגים הנבחרים של הרשויות באשכול נוביל ונקדם שיתופי פעולה בין הרשויות בתחומי הביטחון, הסביבה, הכלכלה, החברה והתשתיות – שיטיבו עם כלל תושבי האזור
מערכת ice | 
רפי סער כפר סבא (צילום עיריית כפר סבא)
רפי סער, ראש עיריית כפר סבא מכריז כי נבחר לתפקיד יו"ר אשכול רשויות השרון. אשכול אזורי הוא איגוד ערים מיוחד אשר הוקם במטרה לעודד פיתוח חברתי וכלכלי - אזורי ולקדם שיתופי פעולה בנושאים שונים בין הרשויות המקומיות החברות בו. 
האשכול מבוסס על התאגדות וולונטרית של רשויות מקומיות שכנות. אשכול רשויות השרון הוא איגוד ערים וולונטרי שהוקם ב-2019, במטרה לקדם תפישה אזורית ושיתופי פעולה אסטרטגיים בין הרשויות המקומיות החברות בו, ולקדם את איכות החיים לתושבי האזור.
 סער התייחס להישג המרשים וציין: ״יוזמת אשכול השרון חשובה בימים שבשגרה, וחשובה במיוחד בימים אלה – בהם אנחנו ניצבים מול אתגרים משמעותיים, ובראשם הבטחת הביטחון ובמאבק הצודק נגד הקמת תחנת הכוח ריינדיר המאיימת על למעלה מחצי מיליון תושבי השומרון והשרון".
בהמשך דבריו, הודה ראש עיריית כפר סבא על הבחירה לתפקיד החשוב: ״אני מודה על הבחירה והאמון בי לתפקיד. יחד עם יתר הנציגים הנבחרים של הרשויות באשכול נוביל ונקדם שיתופי פעולה בין הרשויות בתחומי הביטחון, הסביבה, הכלכלה, החברה והתשתיות – שיטיבו עם כלל תושבי האזור". 
לסער ניסיון עשיר בתפקידים ציבורים. בתפקידיו הקודמים, הוא כיהן כמנכ״ל עיריית הוד השרון וכמנכ"ל עיריית כפר סבא, כראש המטה של מנכ״ל משרד התקשורת, וכיועץ בכיר ברשות מקרקעי ישראל ובמשרד הפנים. בבחירות שהתקיימו בחודש פברואר האחרון, נבחר סער לקדנציה שנייה כראש עיריית כפר סבא. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה