מינויים

הילה קורח ואסי עזר זוכים לכבוד: זה הטקס המרגש שינחו

יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל יצויין בבית הנשיא בטקס החיילים המצטיינים לשנת תשפ"ד בסימן גיבורי וגיבורות המלחמה. הילה קורח ואסי עזר ינחו, מי הזמרים שיבצעו שירים ישראליים בסימן תקווה ואמונה?
מערכת ice | 
הילה קורח (צילום מסך חדשות 13)
יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל, יצויין ביום שלישי, בשעה 09:30, בבית הנשיא. נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל יארחו את הטקס המסורתי שיותאם לרוח התקופה ובו יוענקו אותות הנשיא ל-120 החיילות והחיילים המצטיינים.
השנה, האירוע יתקיים באורח מצומצם ויוזמנו אליו משפחות החיילים המצטיינים בלבד.  הטקס יפתח בסקירת הנשיא והרמטכ"ל את שורת המצטיינים ולאחר מכן יעבור לבמה המרכזית של האירוע המרגש שצפוי להתקיים.
 
במהלך האירוע הזמר עדן חסון יופיע בביצוע מיוחד יחד עם יובל שרעבי, ביתו של החטוף שנרצח בשבי חמאס, יוסי שרעבי ז״ל, ומיכל גרינגליק, אחותו של סרן (במיל’) שאול גרינגליק ז״ל שנפל בקרב בעזה. הזמר דודו טסה יבצע שיר משותף עם חיילי וחיילות  מילואים והזמר עידן רייכל בשיר תפילה לשובם של החטופים.
בית הנשיא יעמיד ניידת שידור מיוחדת לסיקור חי של האירוע לכל הערוצים ואתרי האינטרנט בארץ ובעולם כמו גם ברשתות החברתיות של נשיא המדינה. בשל דרישות אבטחה כניסת תקשורת לאירוע תתאפשר בהרשמה מראש בלבד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה