מינויים

ישראכרט מבצעת שינויים בהנהלה: אלו המינויים החדשים

ישראכרט מודיעה על שני מינויים פנימיים לתפקידים בכירים בהנהלת החברה: יוני רגב, סמנכ"ל ניהול סיכונים, ימונה לסמנכ"ל הכספים; מוני אברהם, מבקר החברה, יחליף את רגב כסמנכ"ל ניהול סיכונים
מערכת ice | 
ישראכרט (צילום pixabay, shutterstock)
דירקטוריון ישראכרט אישר היום (יום שלישי) שני מינויים בכירים בהנהלת החברה, מתוך החברה: יוני רגב, סמנכ"ל ניהול הסיכונים, ימונה לתפקיד סמנכ"ל הכספים, ומוני אברהם, מבקר החברה, ימונה לתפקיד סמנכ"ל ניהול סיכונים.
יוני רגב החל את דרכו בישראכרט לפני כ-9 שנים כעוזר מנכ"ל, ומזה 6 שנים מכהן כחבר הנהלה בתפקיד סמנכ"ל האחראי על תחומי הרגולציה ומניעת ההונאות ובשנתיים האחרונות, כמנהל הסיכונים הראשי של החברה. רגב ימונה כעת לסמנכ"ל הכספים ויהיה אמון על ניהול החטיבה הפיננסית של החברה. רגב יחליף את רונית זלמן מלאך שהודיעה לאחרונה על רצונה לסיים את תפקידה.

(קרדיט: תמי בר שי)
 
מוני אברהם מכהן ב-6 השנים האחרונות כחבר הנהלה וכמבקר החברה, הממונה על מערך הביקורת הפנימית. אברהם ימונה כעת לתפקיד סמנכ"ל ניהול סיכונים. לאברהם ניסיון ניהולי רב שנים ובתפקידיו הקודמים שימש כמבקר המערך הטכנולוגי בבנק הפועלים, כמנהל פיתוח בחברות טכנולוגיה ופינטק וכמנהל תחום מחשוב ביחידת חמ"ן. המינויים של רגב ואברהם כפופים לאישור בנק ישראל.

(קרדיט: תמי בר שי)

רן עוז, מנכ"ל ישראכרט, מסר: "אני גאה בעתודה הניהולית החזקה והמקצועית שטיפחנו וגידלנו בחברה. יוני ומוני לוקחים על עצמם שני תפקידים בתחומים הנמנים על פעילויות הליבה, לאחר שביצעו בהצלחה רבה תפקידים קודמים ואני מאחל להם הצלחה רבה בתפקידיהם החדשים. אין לי ספק כי הניסיון העשיר של שניהם והאיכויות יוצאות הדופן שהם מביאים לתפקידים אלה יאפשרו לנו לבצע את המשימות העומדות על הפרק על הצד הטוב ביותר. יחד עם שאר חברי ההנהלה, העובדות והעובדים של החברה, נמשיך לעמוד אל מול האתגרים כדי להמשיך ולייצר ערך לכל מחזיקי העניין שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה