מינויים

חברת החשמל מכריזה על מינויים נוספים: אלה הבכירים החדשים

לאחר שהודיעה על מספר מינויים מוקדם יותר השבוע, חברת החשמל ממשיכה למלא את המשבצות החסרות במשרות הבכירים שלה עם שני מינויים חדשים
מערכת ice | 
חברת החשמל (צילום shutterstock)
חברת החשמל ממשיכה במינוי הבכירים בהנהלתה לאחר מספר חודשים שתפקידים רבים נשארו ללא מינויים. אברהם מנלה הוסיף לאחריותו כיו"ר ועדת משאבי אנוש גם את תפקיד יו"ר ועדת התקציב וניהול הסיכונים בחברה. 
רו"ח ראובן שיף מונה לפני חודש לדירקטור חיצוני בחברה וכעת קיבל את תפקיד יושב הראש בשלוש ועדות שונות: ועדת הביקורת, ועדת התגמול וועדת דוחות כספיים.
בפברואר האחרון דירקטוריון החברה אישר את מינוי דורון ארבלי לתפקיד יושב ראש החברה, שנתיים לאחר שיפתח רון טל עזב את התפקיד ומאז המשרה נשארה ריקה. בעברו ארבלי כיהן כמנהל רשות המיסים ולפני כניסתו לתפקיד יושב הראש הוא כיהן כיושב ראש שיכון ובינוי.
נזכיר כי לאחרונה שר האנרגיה אלי כהן אפשר לחברת החשמל להקים מתקני אגירת חשמל בתחנות המשנה שלה בהיקף של עד 15% מסך שוק האגירה בישראל. הכניסה של החברה הממשלתית לתחום האגירה היא חלק מרפורמה שנועדה לאפשר תחרות במקטעי הייצור והאספקה של חשמל, תוך שמירה על מונופול חח"י ברשת ההולכה. הכוונה היא לנצל את המיקום האסטרטגי של תחנות המשנה להקמת מתקני אגירה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה