מינויים

חברת הטכנולוגיה הישראלית הגדולה מתחדשת: זה השינוי הטרי

חברת טקיוניטי הודיעה על שינוי מנהלתי: "אנחנו יודעים למקסם את הערך הטכנולוגי עבור ארגונים חברתיים וחינוכיים. היכולת שלנו והבידול שלנו מחברות IT אחרות היא ההיכרות העמוקה שלנו בתהליכים הייחודיים לארגונים שאינם עסקיים בהגדרה"
מערכת ice | 
הייטק בישראל-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
עידית נגר מונתה למנכ"לית חברת טקיוניטי. לנגר בעלת תואר שני MBA בניהול מלכ"רים מהאוניברסיטה העברית, ותואר ראשון (B.Sc.) בהנדסת תעשייה וניהול-מערכות מידע מהמכללה האקדמית להנדסה ירושלים. 
בתפקידה הקודם שימשה נגר סמנכ"לית בחברה, וניהלה את החטיבה המספקת פתרונות טכנולוגיים למגוון הרחב של תכניות ופעילויות הסוכנות היהודית בארץ ובעולם, ביניהן פעילות העלייה, השליחות, הקרן לנפגעי טרור, גיוס המשאבים, ועוד. כמו כן הייתה אחראית על מתן שירותי IT ופתרונות CRM עבור חברות בנות של הסוכנות היהודית. 

עידית נגר, קרדיט לתמונה: יח"צ
עם כניסתה לתפקיד הציגה נגר את חזונה: "אני מאמינה שטכנולוגיה בשנת 2025 היא לא בחירה אלא המציאות. אם בעבר ארגונים חברתיים במגזר השלישי נדרשו להחליט האם וכיצד לשלב טכנולוגיה בעשייתם, הרי שהיום כל ארגון נדרש לבחון כיצד עשייתו תישאר רלוונטית עם התפתחות הטכנולוגיה. הבעיה היא שהמציאות עמה הארגונים האלו מתמודדים ביום-יום לא תמיד מאפשרת להם לנצל את הערך הגלום בטכנולוגיות הזמינות. כאן נכנסת טקיוניטי לתמונה. אנחנו יודעים למקסם את הערך הטכנולוגי עבור ארגונים חברתיים וחינוכיים. היכולת שלנו והבידול שלנו מחברות IT אחרות היא ההיכרות העמוקה שלנו בתהליכים הייחודיים לארגונים שאינם עסקיים בהגדרה".
"כחברה, אנחנו פועלים בתחושת שליחות. אנחנו עושים טכנולוגיה על בסיס הפלטפורמות המובילות בעולם, עם חדשנות, עם מקצוענים מהשורה הראשונה, אבל גם עם נשמה. הטכנולוגיה אותה אנו מטמיעים מסייעת להביא עולים לארץ, לגייס תרומות לנפגעי טרור ולחיילי צה"ל, לנהל מלגות עבור סטודנטים, להפעיל תכניות עבור נוער בסיכון, ובאופן כללי לסייע בתהליכי הניהול והתפעול של הארגונים שעושים טוב בחברה הישראלית".
"אני מאמינה שכחברה המספקת שירותים אנו חייבים דבר ראשון להקשיב ללקוח, ולהבין היטב את הצרכים שלו. אבל, על מנת להביא ערך אנחנו מוכרחים גם לשבור דפוסי חשיבה ישנים, לקדם חדשנות, ולהיערך לעתיד. בכל פגישת אפיון עם הלקוח אנחנו חייבים לברר האם התהליך המתואר לנו היום יחזיק במבחן ה-AI בעוד שנה עד שנתיים מהיום? האם הפתרון שנציע ללקוח היום יהיה רלוונטי למחר? האם חייבים ללכת בדרך המסורתית, לבנות יסודות ועל בסיסם לצמוח לגובה, או שאולי כדאי למקבל? כמובן שלא תמיד יש מובהקות, ובסופו של דבר צריך לגבש עבור כל לקוח את הפתרון המתאים לו".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה