מינויים

מינוי נוסף בסלופארק: גיא אברהמי ישמש כסמנכ"ל פיתוח עסקי

גיא אברהמי מונה לתפקיד סמנכ"ל פיתוח עסקי ומצטרף לשורת מינויי צוות ההנהלה מהחודש האחרון: קרן שיף בתפקיד CRO, לירון עובדיה בתפקיד סמנכ"ל משאבי אנוש  והגר אמזלג בתפקיד סמנכ"ל כספים

מערכת ice | 
גיא אברהמי (צילום יחצ)
אפליקציית התשלום עם מינוי נוסף להנהלה: גיא אברהמי, מונה לתפקיד סמנכ"ל פיתוח עסקי של החברה, ויביא איתו ניסיון רב בעולמות הפיתוח העסקי.
בתפקידו הקודם כיהן במשך כשנתיים וחצי כמנכ"ל היחידה העסקית של "Gett Together", חברת בת שהוקמה בתוך Gett והתמקצעה בעולמות התחבורה השיתופית. בהמשך כיהן בתפקיד ה- Head of Growth של Gett.
קודם לכן ביצע מגוון תפקידי בניית מותגים ושיווק ומכירות בכירים בזירה המקומית והבינ"ל - ביניהם ניהול המותג של מועדון הכדורגל מכבי ת"א, וכן ניהול תחום השיווק העסקי בתאגיד הטבק הגלובלי פיליפ מוריס אינטרנשיונל. אברהמי בעל תואר ראשון בסוציולוגיה מאוניברסיטת תל-אביב.
מנכ"ל סלופארק, גיא סלוק מסר כי "מינויו של גיא מצטרף לשורת מינויי צוות ההנהלה מהחודש האחרון, מהלך שנעשה מתהליך הרחבת פעילות סלופארק וצמיחתה בארץ ובחו"ל. אני בטוח שצוות ההנהלה יוביל את האסטרטגיה של הפעילות ויצמיח את נתח השוק של החברה תוך הכנסת שירותים חדשים לקהל הנהגים בישראל וכן יפתח ויגדיל את פעילות החברה מעבר לים"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה