מינויים

דנאל משאבי אנוש מינתה מנכ"לית חדשה לחברת הבת נישה

לאחר שפרשה לאחרונה מתפקידה כמנכ"לית קבוצת הדקה ה-90, דנה לביא מקבלת תפקיד חדש בחברה המתמחה בתחומי ההייטק, ביוטק, קלינטק, פיננסים וקמעונאות. לביא מחליפה את המנכ"לית היוצאת פול צוקר, שניהלה את החברה מאז ייסדה אותה לפני כ-20 שנה
כפיר אדר |  21
דנה לביא (צילום ענבל מרמרי)
דנה לביא מונתה למנכ"לית החדשה של חברת ההשמה נישה מקבוצת דנאל, המתמחה בתחומי ההייטק, ביוטק, קלינטק, פיננסים וקמעונאות. לביא מחליפה את המנכ"לית היוצאת פול צוקר, שניהלה את החברה מאז ייסדה אותה לפני כ-20 שנה. לביא, בוגרת תואר ראשון בכלכלה מהאוניברסיטה העברית ובעלת תואר MBA בהצטיינות מאוניברסיטת בן גוריון, פרשה לאחרונה מתפקידה כמנכ"לית קבוצת הדקה ה-90.
ערן מרדכי, מנכ"ל דנאל משאבי אנוש מקבוצת דנאל: "לדנה שנות ניסיון רבות בניהול בכיר בחברות מובילות, והובילה מהלכים אסטרטגים של חדשנות וצמיחה. דנה מקבלת חברה מצליחה וצומחת, ואני מאמין שהיא תביא את ניסיונה העשיר ויכולותיה המוכחות להמשך עשייה ושגשוג של נישה".
קבוצת דנאל היא חברה, המציגה איתנות פיננסית וצמיחה עקבית, עם שווי שוק של למעלה מ- 3 מיליארד שקל. קבוצת דנאל מעסיקה כ-28 אלף עובדים ופועלת בפריסה ארצית בארבעה תחומים עיקריים: משאבי אנוש, סיעוד לקשישים, אנשים עם צרכים מיוחדים ורפואה פרטית.
תגובות לכתבה(21):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    תספרי לילדים שלך איך חמדת בשחר שנים ופירקת 2 משפחות רפש
    פאבדש 04/2022/13
    הגב לתגובה זו
    7 0
    חתיכת נואפת מכוערת המכה שלך עוד תגיע בזמן המתאים כל דבר בזמנו חתיכת כיעור ….. מגיע לגבר נשוי לבית שלו במשך שנה וחצי כשאת עוד נשואה כמה כיעור יש בך בא להקיא ממך שנים כמה את מטונפת מלוכלכת שאלוהים יקח אותך אמן !!!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 7.
    קיבלתם מנכ״ לית פרחה שהתקדמה שנים דרך המיטה
    לבעחי נישה 04/2022/11
    הגב לתגובה זו
    8 0
    כל הדקה ה90 יודעים מי קידם אותה במשך שנים. מכוערת נאצית בוגדנית !!!!!!!!! שאלוהים עקח אנשים זהל רפש כאלה שמחריבים משפחות בשהיל חמדהות וקנאה למה שלא שייך לך !!!! חתיכת אפס פולנית מסריחה !!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 6.
    מנכ"לית מצויינת
    חסוי 06/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 13
    בגובה העיניים,עם הרבה מאוד יכולות עסקיות וידע נרחב להצמיח אנשים למעלה
    סגור
  • חמדה וחמדה שנים בגבר נשוי עד שפירקה 2 משפחות רפש מכוערת (ל"ת)
    בוגדנית נואפת 04/2022/10
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • שמה כל זונה צמרת בכיס הקטן נואפת אנשה קטנה ומכוערת (ל"ת)
    רחלי 04/2022/11
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • טען עוד
  • בלנהל קשרים רומנטים עם מי שמעליה שנים כדי שיקדם אותה ?
    במה מצויינת ? 06/2021/27
    הגב לתגובה זו
    14 0
    לא היתה מגיעה לכלום נשארת מנהלת שיווק כמו שהיתה 10 שנים לולא היתה מנהלת קשרים רומנטים עם המנכ״ ל שקידם אותה ב״ חבר״ ואח״ כ בדקה ה90 .
    סגור
  • פירקה 2 משפחות עם החמדנות שלה לשחר תורג׳ מן הבוגדני !!! (ל"ת)
    דני 04/2022/10
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • עד היום מנהלת רומן עם המנכ״ ל שקידם אותה שנים
    הילה 03/2022/01
    הגב לתגובה זו
    10 0
    טיפוס בוגדני נאלח שחיי שנים עם בעל ומנהלת רומן עם מי שקידם אותה כל השנים - גבר נשוי !!!!!! בושה וחרפה של אישה רפש שאלוהים לא ברא!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 5.
    חוץ מליחצ"ן את עצמה בכל מקום לא עשתה כלום
    סופי 04/2021/29
    הגב לתגובה זו
    19 1
    בגלל זה הדקה נמכרה הייתה עסוקה בלשווק את עצמה עם כל חברות היח"צ שעבדה מולם. לכולם היה ברור שזה יהיה כישלון התפקיד היה ענק עליה בכמה מידות .
    סגור
  • 4.
    דוחה.
    לישולו 04/2021/28
    הגב לתגובה זו
    0 20
    הפוסל במומו פוסל הלוואי וניתן היה לזהות מי מאחורי הגועל הזה
    סגור
  • שתדע ״לשקר אין רגליים ״בסוף כל שקר מתגלה
    אביחי 04/2021/28
    הגב לתגובה זו
    24 0
    כל מה שנכתב אמת לאמיתה ... בנות תתקדמו כי אתן מוכשרות ומוצלחות בזכות עצמכן אל תנהלו קשרים רומנטים כדי שיקדמו אותכן אל תירדו לרמה הזאת. בסוף נשים כאלו נכשלות עובדתית . טוב שרובן לא כמוה אפשר להקיא מנשים כאלו.
    סגור
  • כל מה שנכתב נכון לאמיתה כל הבכירים בדקה יודעים את האמת
    יודע דבר 04/2021/28
    הגב לתגובה זו
    21 0
    וגם היא יודעת היטב שכל מה שנכתב נכון איך התקדמה לאורך השנים מי קידם אותה ולמה ומי פיטר אותה ומאיזה סיבות .
    סגור
  • 3.
    התקדמה שנים בזכות קשרים רומנטיים עם המנכ"ל הקודם
    אדל 04/2021/27
    הגב לתגובה זו
    25 2
    טיפוס שקרן בוגדני נאלח שיעשה הכל כדי להתקדם בקרירה שלו..בכל מקום בעיתונות דאגה שיצוין שמנכ"לה כביכול 3 שנים למרות שבפועל מנכ"לה רק שנתיים ( אפשר לראות בעיתונות מ30.1.18- 9.2.20 מתי מונתה ומתי פוטרה בעיתונות) שכן פוטרה בבושת פנים מהיום להיום וזה לאחר מכירת הדקה ה- 90 לעמי כהן , שפיטר אותה כי זיהה שהיא לא מסוגלת לתפקד במצבי לחץ וכי התפקיד גדול עליה בכמה מידות, החברה נמכרה בחצי משווי השוק שלה לאחר הפסדים משמעותיים בתקופת הניהול שלה. לולא הרומן שניהלה עם המנכ"ל הקודם שקידם אותה שנים בכמה תפקידים לא הייתה בחיים מנכ"לית אלא נשארת מנהלת שיווק ....עוד מ"חבר" זיהתה מנכ"ל מוכשר שיכול לקדם אותה גם במחיר הרס המשפחה שלו בניהול רומן ממושך שניהלה וזה יודעים כל הנהלת הדקה ה90 צביקה מושקוביץ ואילן כהן.
    סגור
  • כל עוד לא היית איתה בחדר המיטות אין לך זכות להעיד
    לישולו 04/2021/29
    הגב לתגובה זו
    2 18
    אני לא מתיימר להיות יודע דבר, לא מכיר לעומקן את הנפשות הפועלות. לו הייתה הכתבה המתפרסמת על מנכ"ל חדש בשם דן לביא ברור לשנינו שלעולם לא היית כותב שהאיש הגיע למעמדו בזכות כישורי חדר המיטות שלו. להכפש אישה על רקע שמועות בעלי הקשר מיני זה נראה לך לגיטימי? לאור התרסקות חברות הנסיעות בשל הקורונה נדמה לי שכל בעלי הדקה ה 90 צריכים להודות, להלל, לשבח את הגברת שמכרה להם את העסק בדקה ה 90 ובתכלס הצילה להם את הכסף. אז עד שלא תציג הוכחה מצולמת של היא והוא בחדר המיטות כל מה שכתבת הוא בחזקת לשון הרע ורכילות דוחה וחסרת שחר
    סגור
  • פירקת 2 משפחות לזונה שחמדה בך 15 שנה שה״ ישלם לשניכם !! (ל"ת)
    שחר תורג׳מן החמדן 04/2022/21
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • אתה יודע טוב מאוד שניהלה רומן והתקדמה דרך המיטה
    אנונימית 03/2022/01
    הגב לתגובה זו
    10 0
    טיפוס נאלח בוגדני תחריב משפחות וחיים שלמים כדי לקדם את עצמה בקריירה ולקחת גבר מאישתו . שאלוהים ישלם לאנשים רפש כאלה !!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • במה צריכים להודות לה שהחברה נחתכה בחצי בתקפת ניהולה ?
    רועי 04/2021/29
    הגב לתגובה זו
    19 0
    החברה נמכרה בהפסדים ענקיים מה הקשר למשבר העולמי והתיירותי . החברה היתה בהפסדים בשנתיים שמנכ״לה ולכן נמכרה בהפסד משמעותי . אם התפקיד לא היה ענק עלייה החברה בכלל לא היתה נמכרת היא קיבלה חברה במצב מעולה . אם היתה מנכל״ ית טובה הבעלים החדש לא היה מפטר אותה אחרי חודש בתפקיד בבושת פנים בכל מקום דרגה שיפורסם שפשה מרצונה ... ממש לא מרצון היא קרסה לא עמדה בעומס ובאחריות התפקיד. ניסתה להכנס לנעליים שגדולים עלייה בכמה מידות . מכיר נשים רבות עוצמתיות מוכשרות שהצליחו בתפקידהן . כל המינוי שלה לאורך כל הזנים היה בשל יחסים רומנטיים עם מי שהיה ממונה מעליה .
    סגור
  • אתה יודע טוב מאוד שניהלה רומן ממושך עם קודמה
    אנונימי 04/2021/29
    הגב לתגובה זו
    17 0
    ושנים היא התקדמה בקריירה שלה בגלל קשרים רומנטיים ולא בגלל היכולות שלה. לוחא היתה מנהלת יחסים אלו לא היתה מתקדמת לשום מקום זה לא קשור לגבר או אישה. מרבית הנשים מתקדמות בזכות עצמן עם עבודה קשה ויכולות וכישורים זה לא המקרה ! היא לא היתה מתקדמת לשום מקום אם לא היתה מנהלת איתו רומן עוד מ״ חבר״. כל בכירי הדקה ה90 נחשפו לרומן .
    סגור
  • 2.
    לא הייתי נותן לה לנהל חנות מכולת גגמה נזקים עצומים לדקה
    אילן 04/2021/26
    הגב לתגובה זו
    24 3
    אחרי שנה וחצי בתפקיד ( ולא 3 שנים כמו שבכל מקום דאגה שיפורסם) פוטרה בבושת פנים מהדקה ה90 כשהגיע בעלים חדשים וזיהה מנכ״ ל כושל שלא מסוגל לקבל החלטות חסר כישורים שהתפקיד גדול עליו בכמה מידות . לולא הקשרים והרומן שניהלה עם הממונה עליה לא היתה מתקדמת ומתמנה לתפקיד המנכ״ לות .
    סגור
  • תמיד יהיה לה כתם על הרומן שניהלה כדי שיקדם אותה שנים
    דניאל 04/2021/29
    הגב לתגובה זו
    19 0
    דברים כאלה לא נעלמים ולא נשכחים . הקידומים לאורך השנים לא הועילו ברגע האמת כשהועבר התפקיד אליה היה ניכר בחברה הקושי והתמודדות עם הלחץ של המכירות היא לא עמדה בזה וכשהחברה נמכרה בהפסד הבעלים החדש הדיח אותה מתפקידה בטונים צורמים . לכולם היה ברור שלא תחזיק מעמד איתו .
    סגור
  • 1.
    מנכל״ ית כושלת שהביאה את החברה למכירה בהפסדי ענק.
    מיטל 04/2021/26
    הגב לתגובה זו
    26 3
    אחרי שנה וחצי בתפקיד ומכירת החברה לעמי כהן קרסה עד שפיטר אותה ... בכל מקום דאגה שיציינו שעזבה מרצונה . ככה זה כשמתקדמים בתפקידים בדרכים לא דרכים עם קשרים רומנטיים ולא בגלל כישורים.
    סגור