מינויים

דירקטוריון מס"ב: זאת המנכ"לית החדשה של החברה

הדירקטוריון של חברת מס"ב בחר במשנה למנכ"ל החברה וסמנכ"לית הטכנולוגיות של שב"א, אודליה משה אוסטרובסקי לתפקיד מנכ"לית החברה. המנכ"לית החדשה: "אנו נמצאים בעידן דינאמי של חדשנות פיננסית וכניסת שחקנים חדשים"
מערכת ice | 
אודליה משה אוסטרובסקי
דירקטוריון חברת מס"ב  (מרכז סליקה בנקאי), הודיעה היום (שני) על בחירתה של אודליה משה אוסטרובסקי, לתפקיד מנכ"לית החברה. דירקטוריון החברה בהובלתו של היו"ר אמיר שפירא הקים ועדת איתור שקיבלה פניות מעשרות מועמדים מעולם הבנקאות, הפיננסים והטכנולוגיה והיא זו שהמליצה על מינוי של אודליה. המינוי צריך לקבל את אישור בנק ישראל ולאחר מכן ייכנס לתוקף בסוף חודש יוני השנה.
כזכור, משה אוסטרובסקי (44) עובדת בתפקידי ניהול בכירים בחברות מס"ב ושב"א מאז שנת 2012. בין היתר מילאה תפקידי פיתוח עסקי וטכנולוגי ושימשה כסמנכ"לית פיתוח, תפעול וטכנולוגיות מאז שנת 2015. משנת 2020 מכהנת אודליה כמשנה למנכ"ל מס"ב. במסגרת תפקידיה, אודליה הוגדרה ושימשה גם בתפקיד סמנכ"לית הטכנולוגיות של חברת שב"א.
בנוסף, אודליה בוגרת תואר ראשון במדעי המחשב, ובעלת שני תארי מוסמך – במדעי המחשב מאוניברסיטת ת"א ובמינהל עסקים מאוניברסיטת בר אילן. למשה אוסטרובסקי ניסיון עשיר בתחום המחשוב, אבטחת המידע והפינטק. היא עבדה בתפקידים בכירים ב-15 שנים האחרונות גם בחברת QSM המתמחה בפתרונות תוכנה עבור מגזר הבנקאות והפיננסים, ובחברת אבטחת המידע ARX.
אמיר שפירא, יו"ר דירקטוריון מס"ב אמר כי: "בחרנו באודליה לתפקיד בזכות הניסיון והידע העשירים שהיא צברה בעולם הניהול והטכנולוגיה. דירקרטוריון מס"ב משוכנע כי אודליה היא האדם המתאים והנכון לקדם ולפתח את פעילות החברה בשוק התשלומים המתפתח בישראל. למס"ב קיימים גם אתגרים משמעותיים במסגרת תהליך הפרדת ההנהלה המשותפת של החברה ושל שב"א".
משה וולף, המנכ"ל היוצא של החברות מס"ב ושב"א ציין כי: "אודליה היא הבחירה הטבעית והנכונה לשמש כמנכ"לית מס"ב. תחת ניהולי, קודמה אודליה לתפקידים בכירים ומילאה אותם בהצלחה יתרה, במקצועיות גדולה ותוך הפגנת כישורים נרחבים בצד הניהולי והעסקי, הובלת פרוייקטים והטמעת חדשנות בעולמות המחשוב, אבטחת המידע והפיתוח הטכנולוגי".
המנכ"לית החדשה, אודליה משה אוסטרובסקי הוסיפה: "אני מודה על האמון, ועל ההזדמנות והזכות שניתנה לי. אנו נמצאים בעידן דינאמי של חדשנות פיננסית וכניסת שחקנים חדשים, ויש חשיבות לכך שלארגונים תהיה גמישות ויכולת הסתגלות מהירה לשינויים. מס״ב תהיה כלי רב ערך עבור השותפים העסקיים שלה ותמשיך להיות תשתית טכנולוגית, יעילה, יציבה, חדשנית, יוזמת ומתרחבת לשוק הפיננסי בישראל ובעולם. תוך הקפדה על היציבות, זמינות ויעילות המצופות מתשתית תשלומים לאומית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה