מינויים

מנכ"לית חדשה ל-waze, חודשיים לאחר פרישתו של ברדין

אפליקציית הניווט החברתית הפופולארית Waze ממנה מנכ"לית חדשה שתצטרף לחברה. מי שתחליף את נועם ברדין שפרש בתחילת השנה ותנהל את הפעילות של החברה מסן פרנסיסקו
שירה יום טוב | 
נועם ברדין מנכל ווייז (צילום Flaticon, Youtube, Pixabay)
אחרי חודשים של המתנה, Waze - אפליקציית הנהיגה הפופולרית של גוגל - ממנה מנכ"לית חדשה. נהא פאריק (Neha Parikh) תצטרף לחברה בחודש הבא ותחליף את נועם ברדין, שפרש מתפקידו בפברואר האחרון.
אפליקציית הניווט החברתית הפופולארית Waze ממנה מנכ"לית חדשה שתצטרף לחברה. מי שתחליף את נועם ברדין שפרש בתחילת השנה היא נהא פאריק. היא תכנס לתפקיד אחרי חודשיים בהם לא כיהן מנכ"ל בחברה.
פאריק מתגוררת בסן פרנסיסקו ומשם גם תנהל את פעילות החברה. אפליקציית Waze מנה כיום מעל 40 מיליון משתמשים פעילים בחודש, שמשתמשים באפליקציה ב-85 מדינות שונות. שירותי האפליקציה מונגשים ל-56 שפות שונות.
המנכ"לית החדשה כיהנה בעבר כנשיאה של חברת התיירות Hotwire. בתפקיד זה הייתה האישה הראשונה לצד היותה הצעיר ביותר שכיהנה בתפקיד. החברה תחתיה צמחה במגוון אופנים, היא חידשה את המודל העסקי שלה שהביא לצמיחה ויצרה עיצוב מחודש של המוצר ובנייה של צוות ותרבות החברה.
בנוסף, מכהנת נהא גם כחברת דירקטוריון של פלטפורמת המסחר האלקטרוני "Carvana", שמטרתה לשנות את האופן שבו אנשים קונים מכוניות על בסיס כלים טכנולוגיים שמתמקדים בשירות הלקוחות.
המנכ"לית החדשה פעילה, נוסף לכל אלה, גם בתחום של העצמה נשית ויצירת גיוון בארגונים, בהתבטאויותיה הרבות בכלי תקשורת שונים בנושא, טענה כי נשים חייבות לקחת יוזמה על עתידן ולא לחכות. היא מחזיקה בתואר ראשון מאוניברסיטת טקסס ותואר שני מקלוג ובעבר עבדה גם בקיימברידג' גרופ.
כזכור, בשנת 2013 רכשה גוגל את הסטארט אפ הישראלי Waze שכבר הייתה יוניקורן ונמכרה במיליארד דולר. בכך היתה הרכישה לאחת היקרות שבוצעו עבור אפליקציה וכן מדובר בפעם הראשונה שבה נמכרה אפליקציה ישראלית בסכום גבוה כל כך.
לאחר הרכישה המשיך מנכ"ל Waze, נועם ברדין, שכיהן כמנכ"ל החברה בעת הרכישה בניהול החברה, זאת עד לפרישתו בתחילת השנה. לאחר פרישתו פירסם ברדין פוסט ארוך ומפורט ובו חשף את תובנותיו מהעבודה תחת גוגל, וכלל טענות רבות בנוגע לחברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה