מינויים

שלי שמיר-קינן תמונה למנכ"לית החדשה של באומן בר ריבנאי

עוברת למשרד הפרסום לאחר 15 שנים בהן הייתה חלק מקבוצת החברה המרכזית לייצור משקאות קלים "עוזבת את קוקה-קולה עם המון סיפוק על עשייה מבורכת ומשמעותית ובהתרגשות גדולה לקראת האתגרים הבאים"
מערכת ice |  1
שלי קינן שמיר, מנכ"לית באומן בר ריבנאי (צילום עידו איז'ק)
מינוי חדש הוכרז היום במשרד הפרסום "באומן בר רבינאי". שלי שמיר קינן, מונתה כמנכ"לית החדשה של המשרד מקבוצת פובליסיס. הקבוצה מנהלת זה מספר שנים את כלל מותגי קבוצת החברה המרכזית לייצור משקאות קלים באמצעות המשרדים "באומן בר ריבנאי" ו״גליקמן , שמיר סמסונוב".
שמיר-קינן מגיעה למשרד הפרסום מהחברה המרכזית לייצור משקאות קלים עם רקע הכולל שלל תפקידים במהלך 15 שנותיה בחברה. בין היתר כיהנה כסמנכ"לית השיווק של ״קוקה-קולה״ ישראל ולאחרונה שימשה כמנהלת כלל חטיבת המשקאות של החברה המרכזית למשקאות קלים. בנוסף למותגי ״קוקה-קולה״, שמיק קינן ניהלה גם את מותגי פריגת ונביעות. קודם לכן שימשה כסמנכ"לית השיווק של מבשלות בירה ישראל, וכסמנכ"לית השיווק של נביעות.
"אני עוזבת את קוקה-קולה עם המון סיפוק על עשייה מבורכת ומשמעותית ובהתרגשות גדולה לקראת האתגרים הבאים" ציינה שלי שמיר-קינן בהודעה בפורסמה לתקשורת והוסיפה " קוקה-קולה הייתה לי לבית שני ומעל הכל למשפחה. אני שמחה על ההזדמנות שניתנה לי להוביל מותגים משמעותיים ולהשפיע, ויותר מהכל אני גאה בהובלה של חטיבת שיווק מצויינת עם נשות ואנשי השיווק הכי מוכשרים שיש. לחברה המרכזית תמיד יהיה מקום חם בליבי".
הראל חייקין מנכ"ל מערך השיווק של החברה המרכזית לייצור משקאות קלים אמר: "שמיר-קינן הובילה מהלכים חשובים ואסטרטגיים במסגרת תפקידיה לאורך השנים. אחד הבולטים בהם היה הובלת התפיסה החברתית במותג ״קוקה-קולה״  והטמעתו במהלך ׳קוקה-קולה וואוו׳ המשמש פלטפורמת התנדבות לאלפי צעירים בישראל. בנוסף שלי הייתה שותפה להשלמת שינויי מבני במערך השיווק למבנה פעילות מטריציוני עם תחומים מתמחים כגון קהלים, תוכן וטכנולוגיה. מאחל לה הצלחה גדולה בתפקידה החדש, כמנכ״לית משרד הפרסום באומן".
יוסי לובטון מנכ״ל ויו״ר קבוצת פובליסיס ישראל מסר: "שמח על הצטרפותה של שלי לקבוצת הפרסום המובילה בישראל. אין  לי ספק שנסיונה העשיר של שלי  וההבנה האסטרטגית  והשיווקית שלה יתרמו לביסוס מעמדו של באומן בר ריבנאי כמשרד מוביל בישראל ויתרמו להצלחת לקוחות המשרד".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עוד בול עץ לאוסף (ל"ת)
    משה 06/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור