מינויים

סלקום מינתה את עמי שטרמר לסמנכ"ל שירות לקוחות

סלקום הודיעה על מינויו של עמי שטרמר לסמנכ"ל שירות הלקוחות של החברה. תפקידו האחרון בחברה, ניהול מחלקת השירות של הלקוחות העסקיים. אבי גבאי: "מנהל ומנהיג מוכשר שצמח מנציג שירות דרך תפקידי ניהול ומקבל אחריות על כלל מערך השירות שלנו"
מערכת ice |  1
עמי שטרמר (צילום פרטי)
האם שירות הלקוחות בסלקום ישתפר? החברה הודיעה אתמול (שני) על מינויו של עמי שטרמר לסמנכ"ל שירות הלקוחות של החברה, האגף האחראי למתן שירות ותמיכה ללקוחות הסלולר הטלוויזיה והסיבים.
שטרמר (40), נשוי ואב לשלושה, החל את דרכו בסלקום לפני כ-18 שנים כנציג שירות לקוחות. מאז מילא שורה של תפקידי ניהול, ביניהם: ניהול תחום לקוחות הזהב של סלקום ועד לאחרונה ניהול מחלקת השירות של אגף הלקוחות העסקיים. 
אבי גבאי, מנכ״ל סלקום סיפר על המינוי: "עמי הוא מנהל ומנהיג מוכשר שצמח מנציג שירות דרך תפקידי ניהול ומקבל אחריות על כלל מערך השירות שלנו שזכה רק לאחרונה במרבית המקומות הראשונים בנתוני משרד התקשורת. אין לי ספק שהאהבה של עמי למתן שירות וללקוחות תוביל אותנו למדרגה גבוהה יותר באיכות השירות ובהוגנות שהיא ערך מרכזי עבורנו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אין ראוי ממנו
    שד אדום 07/2021/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחד האנשים המיוחדים שיש, אלוף השירות ובן אדם זהבבבבבבב
    סגור