מינויים

חברת פרטנר מודיעה על מינויה של יעל גאוני לתפקיד סמנכ״ל תקשורת

לאחר שבעשור האחרון שימשה כסמנכ"ל התקשורת והדוברות של רשת 13 וקודם לכן שימשה ככתבת המדיה של עיתון גלובס, כתבת התקשורת של עיתון ידיעות אחרונות, וכתבת פרסום ושיווק בעיתון הארץ, גאוני בדרך ליעד חדש
כפיר אדר |  1
יעל גאוני (צילום מיכל לובטון)
חברת פרטנר הודיעה היום (ראשון) על מינויה של יעל גאוני לתפקיד סמנכ״ל התקשורת. יעל משמשת כיום כסמנכ"ל התקשורת והדוברות ברשת 13 ומצטרפת לפרטנר עם ניסיון עשיר ומעמיק עם שוק התקשורת.
בעשור האחרון משמשת כאמור כסמנכ"ל התקשורת והדוברות של רשת 13 וקודם לכן שימשה ככתבת המדיה של עיתון גלובס, כתבת התקשורת של עיתון ידיעות אחרונות, וכתבת פרסום ושיווק בעיתון הארץ ולה תואר ראשון ושני בתקשורת.
במסגרת תפקידה החדש בפרטנר, גאוני תנהל את פעילות התקשורת, יחסי הציבור, הדוברות הפנימית והחיצונית, וכן את האחריות התאגידית. היא חוברת למעשה לאבי צבי עימו כבר שיתפה פעולה בעבר ברשת 13.
אבי צבי, מנכ״ל פרטנר מסר: "ליעל ולי היכרות רבת שנים מהתקופה בה כיהנתי כמנכ"ל רשת 13 . אני שמח על הצטרפותה של יעל להנהלת פרטנר ואין לי ספק שהניסיון שצברה בכל השנים יוסיף באופן משמעותי לאתגרים התקשורתיים והניהוליים של החברה".
יעל גאוני מסרה "לאחר לבטים רבים אני  עוזבת את רשת 13 אחרי כ-12 שנים שהיה בהם הכל מהכל. אני מודה מעומק ליבי לכל ה״אבי-ם״ בחיי, אבי בן טל ואבי צבי על האמון, על הניסיון, על המקצוענות הבלתי מתפשרת שמאפיינת אותם ועל היותם מנכלים פורצי דרך. התברכתי בהזדמנות אדירה ללמוד מהטובים ביותר . אני רק רוצה להגיד תודה על שהיה ועל שיהיה"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מינוי גאוני (ל"ת)
    תרי 08/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור