מינויים

פרופסור זאב רוטשטיין עוזב את תפקידו כמנכ"ל בי"ח הדסה

יוחלף על ידי פרופסור יום וייס שישמש כממלא מקום זמני. רוטשיין מסיים את תפקידו לאחר בתחילת החודש זומן לשימוע בדירקטוריון בית החוים על רקע "התנהגותו הבעייתית" בזמן מגפת הקורונה 
מערכת ice |  1
פרופסור זאב רוטשטיין (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
פרופ' זאב רוטשטיין סיים היום את תפקידו כמנכ"ל בית החולים הדסה בירושלים. המנכ"ל  עוזב את התפקיד לאחר 5 שנים ולאחר שבתחילת החודש דירקטוריון בית החולים בראשות דליה איציק זימן אותו לשימוע והחל בתהליך הפיטורים שלו. מי שיחליף אותו בתפקידו הוא פרופ' יורם וייס, שישמש כממלא מקום עד למינוי מנכ"ל חדש קבוע.
המאבק בין רוטשטיין לדירקטוריון בראשות איציק כאמור מתחולל כבר מזה כמה זמן על רקע סכסוך ביניהם כאשר הפרופסור התנגד למינויה כיו"ר הדירקטוריון. מרגע שמונתה למרות התנגדותו המאבק ביניהם החל  לגרום לכאוס ניהולי בבית החולים והדירקטוריון בראשות איציק החל לפעול כדי לסיים את תפקידו של רוטשטיין.
בתחילת החודש עם זימונו לשימוע ציינו בדירקטוריון כי הדבר נעשה בגלל שלא אהבו את הדרך שבה רוטשטיין התנהל ואת דבריו בנוגע למגפת הקורונה וניהול המשבר במדינה "רוטשטיין מתעמת עם כל העולם, עם גורמים במדינה, עם רופאים, עם הדירקטוריון עם מי לא" אמרו גורמים מבית החולים בתחילת החודש. בנוסף לטענתם של אותם גורמים מצב בית החולים קשה בין השאר כי רוטשטיין לא הצליח לשקם אותו ואף פגע בגיוס תרומות שהיו יכולות לעזור לו לכאורה ותקפו "זה לא חדש שהוא מזלזל בכולם, לא מקשיב להוראות ועושה מה שבא לו אבל ברגע שזה פוגע בבית החולים זה מצב שלא יכול להימשך. נתנו לו כל הזמן הזדמנויות לשנות את הדברים אבל זה לא עוזר".
כעת מתברר שהשימוע בתחילת החודש היה למעשה יריית הפתיחה בדרך לסיום העסקתו של הפרופסור המוערך בבית החולים באופן סופי.  מהדירקטוריון הדסה נמסר היום כי "ישנן הסכמות בנושא, והסכם יחתם היום. יורם וייס מחליף את רוטשטיין עד שתוקם ועדת איתור רשמית למינוי מנכל קבוע". גם רוטשטיין עצמו אישר כי הוא סיים את דרכו בבבית החולים וכי ימונה לו ממלא מקום.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דליה איציק צריכה להעלם
    לילי 07/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בלתי נילאת בוחשת בכל לא מרפה שתעלם כבר ותפטור אותנו מנוכחותה
    סגור