מינויים

זו הדוברת החדשה של הביטוח הלאומי

לאחר ששימשה כיועצת בכירה ב-3.5 השנים האחרונות בביטוח הלאומי ובעברה סגנית דוברת משרד האוצר ובכנסת, נבחרה מיכאלה כהן במכרז לתפקיד דוברת ומנהלת ההסברה וקשרי החוץ של הביטוח הלאומי ותחליף את חיים פיטוסי
כפיר אדר |  5
מיכאלה כהן (צילום יחצ)
מיכאלה כהן ששימשה כיועצת בכירה ב-3.5 השנים האחרונות בביטוח הלאומי ובעברה סגנית דוברת משרד האוצר ובכנסת, נבחרה במכרז לתפקיד דוברת ומנהלת ההסברה וקשרי החוץ של הביטוח הלאומי ותחליף בתפקיד את חיים פיטוסי.
כהן תנהל את מערך התקשורת של הארגון ותהיה אמונה על בניית האסטרטגיה התקשורתית של הארגון לשנים הבאות וכן את התקשורת הפנימית והבין ארגונית. בנוסף כהן תנהל את הסושיאל- מדיה, קמפיינים במסגרת הביטוח הלאומי להנגשת המידע והזכויות לציבור, מיתוג ומיצוב הארגון, כנסים מקצועיים ועוד. כמו-כן, מיכאלה כהן תהיה אמונה על קשרי החוץ של הארגון, למידת עמיתים וכיו"ב.
במסגרת התפקיד, אחד הפרויקטים המרכזיים בחודשים האחרונים הוא שינוי תוכן המכתבים לאזרחים, פישוטם ושינוי הנראות לטובת האזרחים. הביטוח הלאומי מונה כ-4,600 עובדים, 23 סניפים ראשיים, 15 סניפי משנה וכ-50 מרכזי שירות. הארגון מטפל בנושאים שונים וביניהם: תשלומי גמלה למילואימניקים, מענקי לידה, נכויות, סיעוד, פעולות איבה, אבטלה, הבטחת הכנסה, אזרח ותיק ועוד. לביטוח הלאומי יש 5 קרנות המשקיעות במיזמים חברתיים ברחבי הארץ ועוד. כאמור, מיכאלה תחליף את חיים פיטוסי שכיהן מעל ל-24 שנים כדובר המיתולוגי של הביטוח הלאומי.
מיכאלה כהן מביאה איתה ניסיון של שנים בתחום התקשורת בביטוח הלאומי, משרד האוצר ובכנסת, בעברה פיתחה וניהלה את תחום הצעירים בעיר מודיעין מכבים רעות, ושימשה במשך שנתיים כשליחת הסוכנות היהודית בצפון ורג'יניה, ארה"ב כשליחת קהילה ושליטת אוניברסיטת GMU. לכהן יש תואר ראשון בתקשורת ומדעי המדינה ותואר שני במשפטים.
"הביטוח הלאומי הוא אחד הארגונים המשמעותיים ביותר בכל הנושא הסוציאלי-אזרחי במדינת ישראל, ולכן יש בתפקיד הזה שליחות אמיתית ומשקל חברתי- מהותי בשיח הציבורי. בתקופת הקורונה, הביטוח הלאומי הוכיח את חשיבותו ונחיצותו לתושבי ישראל ומתפקידנו להמשיך ולהעצים את השיח עם הציבור והנגשת כל הזכויות עבורו ואני מתרגשת להיות חלק מזה ומקבלת את האחריות הגדולה בענווה. אמרה כהן.
מאיר שפיגלר, מנכ"ל הביטוח הלאומי, מסר: "ועדת המכרזים בחרה פה אחד במיכאלה כהן למנהלת אגף דוברות, הסברה וקשרי חוץ של הביטוח הלאומי. במהלך השנים האחרונות כיועצת בכירה, היא הובילה תהליכים משמעותיים בפיתוח כלי תקשורת דיגיטליים להעברת מידע לציבור וממנו, הקניית מידע מפורט, ברור ושקוף, השקת פלטפורמת פייסבוק, טלגרם וצ'אטים והובילה שינוי משמעותי במכתבים לאזרח. תודות לפעילותה, הביטוח הלאומי שעט קדימה ביישום מהות המונח 'שירות ציבורי' ואין לי ספק שזו רק תחילת הדרך".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    מדהים. כמעט 20 מועמדים הגיעו לראיון. רוצים לדעת למה?
    תפור. 08/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כי בלי שהיו מרחיבים לכדי מספר לא הגיוני אולי מי שאמור היה להתקבל, שאולי לא הצליח במיוחד בשלבים הקודמים כנראה לא היה מגיע לוועדה.
    סגור
  • 4.
    אולי תגידו את האמת שהמכרז היה תפור בשבילה...
    אזרח מודאג 08/2021/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הבחורה היתה היועצת האישית של מנכ"ל ביטוח לאומי ב3.5 שנים האחרונות וזה מינוי מובהק של המנכ"ל. יכול להיות שהיא טובה אבל היו עשרות מועמדים תותחי על עם ניסיון הרבה יותר עשיר משלה. עד מתי יהיו קומבינות במגזר הציבורי??? פשוט בושה שעורכים מכרז פקטיבי ומבזבזים זמן ומשאבים בשביל חהראות מצג שווא כאילו ההליך חוקי ולהכשיר אנשים שהמנכ"ל מראש רוצה אותם אצלו. הגיע הזמן שאנשי מקצוע ישבו בוועדות האלו ולא קומבינטורים שסוגרים דילים בניהם. פשוט בושה.
    סגור
  • 3.
    אוכלי חינם
    נתן 08/2021/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יותר טוב מזכייה בלוטו הג'ובים האלו
    סגור
  • 2.
    בושה. צחוק מעבודה. איפה המשטרה כשצריך אותה במכרז תפור?
    שומר הסף 08/2021/05
    הגב לתגובה זו
    6 0
    רחמים על כל המועמדים (המקצועיים, הרציניים והאיכותיים, עם ניסיון מוכח - חלקם ארוך שנים) שהביטוח הלאומי גרר אותם עד לירושלים בחום מהביל, בפקקים, עם יום חופש במיוחד, רק בשביל תיאטרון בובות. היה ידוע לכל המועמדים מראש מי תזכה במכרז (ממידע פנימי), כולל השם הספציפי (למרות שוכלם רואים את "ניסיונה" בדוברות, בעיקר בשנים האחרונות), ועדיין לא רצו להאמין שארגון כמו הביטוח הלאומי מתנהל בשחיתות כל כך בוטה, מהמקפצה, כמעט בלי להסתיר. בכל זאת באו, והנה - "תיראו מופתעים". מכרז לתפקיד בכיר בביטוח הלאומי תפור, מכור, סגור. כולם יודעים ושותקים. ישראל שנת 2021. ניקרגואה זה פה. איפה המשטרה שתחקור?
    סגור
  • 1.
    המכרז תפור בתפרים גסים
    אחת שיודעת 08/2021/04
    הגב לתגובה זו
    7 0
    היתה הדוברת/עוזרת של המנכ"ל. ממש מכרז לא תפור. בלי קשר ליכולות שלה.אבל כשעושים מכרז.. אל תטרחו לפרסם עם יש מישהו שימלא את התפקיד
    סגור