מינויים

ריבלין לא עוצר באלקטריאון: זה התפקיד החדש שלו

הנשיא העשירי של המדינה שסיים את תפקידו לאחרונה ומונה לנשיא חברת אלקטריאון, מצטרף למכון הישראלי לדמוקרטיה כיו"ר של כבוד: "המכון הישראלי לדמוקרטיה הוא מעיין ידע, מומחיות ומקצועיות בעידן של המולת מידע המציף אותנו"
כפיר אדר | 
ראובן ריבלין (צילום מרים אלסטר פלאש 90)
הנשיא העשירי של מדינת ישראל, ראובן (רובי) ריבלין, מצטרף למכון הישראלי לדמוקרטיה כיושב ראש של כבוד. במסגרת תפקידו במכון יוביל הנשיא ריבלין, בין השאר, פעולות שתכליתן המשך גיבוש החזון המשותף לחברה הישראלית על שלל גווניה והפיכתו למציאות חיים בישראל.
פעילות הנשיא לשעבר במכון הישראלי לדמוקרטיה תסייע במימוש יעדי המכון בכל הקשור לחיזוק התשתית הערכית והמוסדית של ישראל כמדינה יהודית, דמוקרטית ומשגשגת, וטיפוח שותפות ומכנה משותף אזרחי בחברה רבת פנים. עבור עבודתו הוא לא יקבל שכר, שכן מדובר בהתנדבות.
 
יוחנן פלסנר
, נשיא המכון הישראלי לדמוקרטיה: "אנו מקבלים בברכה ובגאווה עצומה את הנשיא ריבלין לשורותינו. מנהיגותו של ריבלין התאפיינה בכך שבחר לקדם את הטוב המשותף תוך שהוא מגן על ערך הממלכתיות ופועל להרגעת הרוחות בתקופה של שיח מקוטב. הצטרפותו של הנשיא ריבלין, למכון הישראלי לדמוקרטיה שמציין השנה 30 שנים להקמתו, תסייע להרחיב את פעילות המכון ולשתף קהלים רבים ומנהיגות שטח מגוונת בשיח מעמיק ופתוח על עתידה של המדינה".
ריבלין עצמו אמר: "המכון הישראלי לדמוקרטיה הוא מעיין ידע, מומחיות ומקצועיות בעידן של המולת מידע המציף אותנו. המכון משמר ומחזק את הכלים הנדרשים להעמקה בנושאים מהותיים בחברה הישראלית, ומקדם עשיה למען שיפור המציאות הישראלית במדינה היהודית והדמוקרטית שלנו".
אמיר אלשטיין, יו"ר הוועד המנהל של המכון הישראלי לדמוקרטיה בירך בחום על הצטרפותו של מר ריבלין לשורות המכון וציין: "המכון רואה חשיבות עצומה ביצירת אמון ושותפות אזרחית בין מגזרי החברה הישראלית". בהקשר זה הוסיף אלשטיין כי, "אחד מהמפעלים החשובים שהנשיא לשעבר ריבלין הוביל במהלך שנות כהונתו כשליח ציבור, היה פתיחת שערי בית הנשיא לעשרות אלפי מבקרים שראו מקרוב עד כמה חשובה עבודת נשיא מדינת ישראל בחיבור בין מגזרים וקהילות בחברה הישראלית".
עם הצטרפותו של הנשיא ריבלין, יחל המכון הישראלי לדמוקרטיה במאמצים להקמת מרכז מבקרים, אשר יאפשר למאות אלפי מבקרים בשנה, מישראל ומהעולם היהודי, להיות שותפים לחזון השבטים של הנשיא ריבלין ולקחת חלק פעיל בחיזוקה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה