מינויים

קרן טרנר תמונה ליו"ר רשות המטרו? זו תשובתה לפרסומים

אחרי הפרסומים על כך שמשרד האוצר ומשרד התחבורה מעוניינים למנות את מי ששימשה כמנכ"לית באותם המשרדים ליו"ר רשות המטרו, קרן טרנר אייל סיפרה ל-ice על עתידה
אביחי דלאל | 
קרן טרנר אייל (צילום דוברות הכנסת)
על פי, הפרסומים שרצים בכמה מהאתרים הכלכליים בארץ כי שרת התחבורה מרב מיכאלי ושר האוצר אביגדור ליברמן קרובים להסכמות בנוגע למינוייה לתפקיד יו"ר רשות המטרו, קרן טרנר אייל, מי ששימשה כמנכ"לית משרד האוצר ומנכ"לית משרד התחבורה, מגיבה ל-ice וחושפת לגבי עתידה. 
"העובדה שטרנר-אייל היא בעלת רקע וניסיון הן במשרד התחבורה והן במשרד האוצר בדרג הפקידותי הבכיר ביותר היתה שיקול מרכזי בבחירה בה" נכתב בפרסום של אתר "כלכליסט" בנושא.  
לעומת זאת, טרנר הכחישה את הפרסומים שעלו בנוגע למינוייה לתפקיד ואמרה לאתר ice כי "הידיעה לא נכונה. לפחות לא למיטב ידיעתי ואני צד חשוב בעניין". טרנר גם שיתפה כי היא מכוונת לעבוד בסקטור הפרטי בתפקיד הבא לשנים הקרובות בתקווה לשוב לעשייה ציבורית לאחר מכן. 
טרנר היא בעלת תואר שני מהאוניברסיטה העברית בירושלים. את דרכה באוצר החלה כבר בשנת 2004 ובשנת 2011 הפכה לסמנכ"לית במשרד התחבורה. ישראל כ"ץ היה זה שמינה אותה, ב-2016, לתפקיד מנכ"לית משרד התחבורה, ובכך הייתה לאישה הראשונה שכיהנה בתפקיד זה. משמונה כ"ץ לשר האוצר בממשלת החירום שכוננה במאי 2020, העריכו רבים כי טרנר-אייל תהיה "הרכש" הראשון שלו, ואכן ביוני 2020, היא מונתה למנכ"לית משרד האוצר, במקומו של שי באב"ד שהיה המנכ"ל בימי כחלון. חודש לאחר מכן, הספיקה להשיב לביקורות של יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה דאז בנימין נתניהו וננזפה.
לאחר ארבעה חודשים בלבד כ"ץ החליט להפריד כוחות ובמקומה מונה ערן יעקב לתפקיד. "היא הפכה ללא רלוונטית וגרמה מבוכה בדיונים, מרידור הוא היחיד שגרמתי לו לעזוב, חבל שטרנר נגררה" אמר עליה כ"ץ בריאיון לאתר Ynet. השניים נפרדו לאחר כמה חילוקי דעות בריב שהגיע לתחקיר של "עובדה" בקשת 12.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה