מינויים

חצי שנה אחרי שנרכשה: Awesome עם מינוי חדש

חצי שנה אחרי ש- Deloitte רכשה את Awesome: שי רוזן, מנהל מחלקת המוצר. מ- Deloitte ישראל נמסר: "אנחנו רואים חשיבות עליונה בשילוב יכולות אסטרטגיות עסקיות, טכנולוגיה וקריאיטיב עבור הלקוחות"
מערכת ice | 
שי רוזן, מנהל מחלקת מוצר ב-Awesome (צילום יח"צ)
חצי שנה לאחר רכישת Awesome, ממשיכה Deloitte ישראל מודיעה היום (ראשון) על מינויו של שי רוזן לתפקיד מנהל מחלקת המוצר.
רוזן, 48, לשעבר מנהל מחלקת המוצר של realcommerce , בעל  יותר מ-20 שנות ניסיון בעולמות המוצר והדיגיטל. רוזן הוביל עשרות פרויקטים מורכבים של חווית משתמש מול הארגונים והחברות הגדולות בישראל ובעל מומחיות עמוקה במגוון רחב של עולמות דיגיטליים - בנקאות ופיננסים, מסחר אלקטרוני, ביטוח, תקשורת, אקדמיה, תיירות ועוד.   בנוסף, רוזן מכשיר את הדור הבא של אנשי חווית המשתמש בישראל כמי שמוביל את התחום ומרצה במכללת netcraft, ביה"ס הגדול ביותר בישראל לחוויית משתמש. 
מינויו של רוזן מיועד לחזק משמעותית את יכולות הפיתוח של מוצרים דיגיטליים (Ux ו-Ui) שמציעה Deloitte Digital. מחלקת המוצר בהובלתו משלימה את פתרונות המיתוג והקריאטיב הקיימות ב-Awesome ותאפשר מתן מענה הוליסטי למוצרים דיגיטליים; אסטרטגיה לצד תכנון מוצר, עיצוב ומיתוג.  בכך מקדמת Deloitte ישראל את האסטרטגיה לספק מענה שלם והוליסטי ללקוחותיה, משלב האסטרטגיה ועד שלב היישום. 
Deloitte Digital מרחיבה את היריעה ומציעה מגוון רחב של שירותים בתחום חווית המשתמש ועיצוב המוצר הן ללקוחות המבקשים לבנות מחדש את הצעת הערך שלהם בדיגיטל (מעבר למסחר אלקטרוני, פיתוח אפליקציות וכו'), והן לחברות הטכנולוגיה שזקוקות לOne stop shop זריז ואיכותי בפיתוח ה-MVP שלהן תחילה ופיתוח פיצ'רים נוספים במוצרים קיימים אשר ברשותן, כל זאת תוך שימוש ביתרון הגלובלי של Deloitte והכרות עמוקה עם השוק הבין לאומי. 
מ- Deloitte ישראל נמסר: "אנחנו רואים חשיבות עליונה בשילוב יכולות אסטרטגיות עסקיות, טכנולוגיה וקריאיטיב עבור הלקוחות. כבר היום אנחנו רואים תוצאות נפלאות מהעבודה המשותפת בין אנשי הייעוץ לאנשי הקריאטיב שהצטרפו ל- Deloitte כחלק מרכישת Awesome וזאת כאשר הכול תחת קורת גג אחת אצלנו. אין לנו ספק שמחלקת המוצר החדשה בהובלת שי רוזן, תהיה חלק אינטגרלי בהעצמת והאצת המהלכים הדיגיטליים של לקוחותינו, ותייצר חוויות ואינטראקציות מבדלות מול הלקוחות שלהם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה