מינויים

שירה בר יוסף מונתה למובילת מערך חווית הלקוח בסייבריזן

עם 20 שנות ניסיון, עם פעילות במגוון תחומים של תפעול מכירות, תמיכת לקוחות, שרותים טכניים ופיתוח, בר יוסיף תרכז תחתיה צוותי תמיכה ופיתוח על מנת להבטיח איכות חוויית לקוח מקסימלית: "סייבריזן מיוחדת בנוף; יש בה תרבות מבוססת ערכים אשר באים לידי ביטוי בכל אספקט"
כפיר אדר | 
מייסדי סייבריזן (צילום סייבריזן)
סייבריזן הודיעה היום (ראשון) על מינוי של שירה בר יוסף ל-SVP Technical Customer Experience. שירה מביאה עמה 20 שנות ניסיון, עם פעילות במגוון תחומים של תפעול מכירות, תמיכת לקוחות, שרותים טכניים ופיתוח. בר יוסף תוביל מערך של תמיכת חווית לקוח ותרכז תחתיה צוותי תמיכה ופיתוח על מנת להבטיח איכות חוויית לקוח מקסימלית.
בתפקידה הקודם כיהנה בר יוסף כ-  VP Sales Operations בחברת Check Point, שם הובילה את מערך תפעול המכירות והייתה חלק מפורום הנהלת החברה. ברזומה של שירה תפקידי ניהול בכירים נוספים כגון VP Customer Support, Director of Global Professional Services. בר יוסף בעלת תואר שני במנהל עסקים ותואר ראשון במדעי המחשב.
ליאור דיב, מנכ״ל ומייסד סייבריזן מסר: ״סייבריזן נמצאת בשלב של צמיחה מואצת, והיא מעניקה שירותים ללקוחות במעל ל- 50 מדינות בעולם. הצטרפותה של שירה הינה צעד משמעותי נוסף בהשגת היעדים האסטרטגיים של סייבריזן בהגנה ותמיכה בלקוחות מפני תקיפות מתקדמות״.
"בשנה האחרונה אנו עדים למאות מתקפות סייבר בארץ ובעולם הכוללות פריצה לארגונים, השבתת מערכות קריטיות, גניבת מאגרי מידע עצומים ודרישות כופר בסכומים אסטרונומים. פושעי הסייבר מתעצמים, מרחיבים את סט הכלים שלהם ואת מיומנות התקיפה".
שירה בר יוסף מסרה: "אני מתרגשת להצטרף לסייבריזן, להקים ולהוביל ארגון משמעותי ורב השפעה שכל כולו מכוון לקוח. חווית לקוח מיטבית מתקיימת על ידי אנשים מצויינים בקרב תרבות ארגונית ערכית. סייבריזן מיוחדת בנוף; יש בה תרבות מבוססת ערכים אשר באים לידי ביטוי בכל אספקט, אלו לא סתם סיסמאות, אלא הדרך על פיה מתנהלת החברה.״
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה