מינויים

מהפכה ברשות האכיפה והגבייה: זה המנהל החדש

גדעון סער קיבל את המלצת הוועדה לאיתור מנהל רשות האכיפה והגבייה. סער יביא את המינוי לאישור הממשלה. סער: "מצפה מראש הרשות החדש לקדם יחד איתי שינויים ברשות שמציבים במרכז את אזרחי ישראל"
אביחי דלאל |  1
עו"ד אורי ולרשטיין, מנהל רשות האכיפה והגבייה (צילום יח"צ)
סגן רה״מ ושר המשפטים גדעון סער החליט הערב (שני) על המינוי לאחר שקיבל את המלצת הוועדה לאיתור מנהל רשות האכיפה והגביה. הוועדה המליצה פה-אחד על מועמדותו של עו"ד אורי ולרשטיין. שר המשפטים יביא את המינוי לאישור הממשלה. 
עו"ד ולרשטיין, בעל תואר ראשון במשפטים ותואר שני במנהל עסקים אותו סיים בהצטיינות, בעל ניסיון מקצועי רב בתחומים המשפטיים והכלכליים. כיום משמש בתפקיד המשנה לממונה על חדלות פירעון ולשיקום כלכלי ולכונסת הרשמית במשרד המשפטים.
 
במסגרת תפקידו, עו"ד ולרשטיין הוביל את הרפורמה בדיני חדלות פירעון. בנוסף, כיהן בתפקידים נוספים בכונסת הרשמית במשרד המשפטים ובפרקליטות המדינה.
מטעמו של שר המשפטים וסגן ראש הממשלה, גדעון סער, נמסר כי: ״אני מצפה מראש הרשות החדש לקדם יחד איתי שינויים ברשות שמציבים במרכז את אזרחי ישראל הנזקקים לשירותיה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    באמת צריך טיפול ברשות הגביה
    מייק 01/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני מחכה להוצאה לפועל של משפט שזכיתי בו לפני כשנתיים מול בעל חנות מיטות שקיבל כסף ולא רוצה להחזיר והם ב"מסלול המהיר" לא עושים כלום, כל חצי שנה מודיעים שהיו בעסק ולא מוצאים את העסק, אך החנות פתוחה ופועלת יום יום ואין ברשות הגביה עם מי ועל מה לדבר!! פשוט לא מטפלים ועונים תשובות סתומות!!
    סגור