שיווק ופרסום

טלטלה בעולם הפרסום: זה המנכ"ל שהודיע על פרישה

משרד הפרסום יהושע ספג בחודשים האחרונים טלטלה עם פרסום תחקיר ההטרדות, וכעת מנכ"ל המשרד מודיע על פרישה מתפקידו. האם התחזיות על המינוי הנוצץ בפועלים יתממשו?
מערכת ice |  4
יגאל ברקת (צילום סיון פרג)
יגאל ברקת מנכ"ל משרד הפרסום יהושע TBWA, פורש מתפקידו במשרד חמש שנים אחרי שנכנס אליו, כך לפי דיווח של גלובס בעניין. ברקת, החליף את עינת יוזנט רביד שעברה לכהן כמנכ"לית אלטמן. על הכוונת עומד ככל הנראה תפקיד סמנכ"ל השיווק בבנק הפועלים.
טרם כניסתו לתפקיד ביהושע, ברקת מילא שורה של תפקידים בכירים, בהם סמנכ"ל שיווק בפרטנר, ישראכרט ובבורסה לניירות ערך, מנהל אגף שיווק בבזק ותפקידים נוספים. הוא בעל רקע טכנולוגי ודיגיטלי רחב, ולדברי יהושע TBWA, עם ניסיון שיתרום למשרד בתחומי התשתיות הטכנולוגיות, סחר אלקטרוני, אנליזה מבוססת DATA  ועוד.
אם אכן ימונה לסמנכ"ל השיווק בבנק הפועלים, ייכנס לאחת מזירות הפרסום הרותחות בתקופה האחרונה - הבנקים שנאבקים מול הבנק הדיגיטלי ורפורמת מעבר הבנקים של בנק ישראל שנכנסה לתוקף בחודשים האחרונים.
נזכיר כי המלחמה הזאת הביאה למשבר האחרון בין אדלר חומסקי לבנק הפועלים, אחרי שמשרד הפרסום עזב לטובת התקציב של דיסקונט. לאחר ההודעה הדרמטית של אדלר חומסקי, בחרו בבנק הפועלים את קבוצת פבוליסיס שתצטרף לגיתם בניהול תקציב הפרסום של פועלים.
 
החלוקה: פובליסיס ONE קיבלו 25 מיליון שקל עבור מותגי הבנק ואפליקציית ביט, ושאר התקציב ממשיך כרגיל להתנהל עם גיתם BBDO. בחירת פובליסיס מגיעה גם על רקע האשמות כי קוטלר מנסה להביא את יגאל ברקת מנכ"ל יהושע TBWA לתקציב הענק בפועלים, וזאת לאור היכרותו עם ברקת שהיה סמנכ"ל השיווק בישראכרט תחת כהונתו.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    דרדר את המשרד לתהום
    קוקי 03/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שבשיווק בפועלים - לברוח ומהר.
    סגור
  • 3.
    יאוו איזו טלטלה.. איזו בדיחה אתם (ל"ת)
    טייגר 7 03/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    תותח
    שועל 03/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יגאל בהצלחה תותח!
    סגור
  • 1.
    דייי...
    מישהו 03/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הרסת את פרסום יהושע, הגיע הזמן להרוס מקום אחר...
    סגור