מינויים

מרב מיכאלי הכריעה: זה מנכ"ל רשות שדות התעופה החדש

משרד התחבורה הודיעה הבוקר על מיניו של המנכ"ל החדש לרשות שדות התעופה, שמאז סוף השנה שעברה לא אויש. מי שייכנס לתפקיד הוא חגי טופולנסקי שיסיים קדנציה כסמנכ"ל באלביט
מערכת ice | 
חגי טופולנסקי (צילום דובר צהל)
משרד התחבורה בראשותה של שרת התחבורה מרב מיכאלי, במינוי חדש למנכ"ל רשות שדות התעופה. המשרד הודיע היום כי מי שימונה לתפקיד מנכ"ל רשות שדות התעופה הוא האלוף במיל' חגי טופולנסקי. חגי ייכנס לתפקיד זה לאחר שבדצמבר אשתקד, פרש הממונה האחרון לתפקיד - יעקב גנות.
טופולנסקי אלוף במילואים בצה"ל, כיהן בתפקידו האחרון בצבא כראש אכ"א, ולפני כן כראש המטה וסגן מפקד חיל האוויר, ראש להק אוויר, מפקד בסיס חצרים וראש מחלקת תכנון וארגון בחיל האוויר.
ב-3 השנים האחרונות כיהן טופולנסקי כסמנכ"ל בכיר למל"ט ונושאים אסטרטגיים בחברת 'אלביט' ובנוסף הוא יושב ראש של ארבע עמותות שונות ומבצע מילואים כמדריך בבית ספר לטיסה במגמת קרב. 
לטופולנסקי תואר ראשון בכלכלה וניהול מאוניברסיטת חיפה ותואר שני באסטרטגיה צבאית מ- Air University באלבמה, הוא מתגורר במושב ערוגות, נשוי ואב לארבעה ילדים.
 
יו"ר ועדת האיתור לתפקיד מנכ"ל רשות שדות התעופה היא מנכ"לית המשרד, מיכל פרנק, וחבריה הם תא"ל במיל' ישראלה אורון, הנשיאה (בדימוס) נילי ארד, פרופ' יוסי טמיר, ואלוף במיל' נמרוד שפר.   
בהתאם לחוק, המינוי יוגש למועצת רשות שדות התעופה, ולבסוף יונח לאישור הממשלה.  השרה מיכאלי בירכה את טופולנסקי על בחירתו לתפקיד והבהירה כי רשות שדות התעופה היא נכס שיש לנהל ולהנהיג בצורה אחראית, מקצועית ויצירתית אל מול האתגרים הרבים וההשתנות התכופה בענף התעופה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה