מינויים

ביטוח לאומי עם מנכ"ל חדש, מינוי של שר הרווחה

המשפטן פרופ' יובל אלבשן הוא המנכ"ל הבא של המוסד לביטוח לאומי. נבחר ע"י שר הרווחה מאיר כהן 
מערכת ice |  3
יובל אלבשן (צילום מתוך הפייסבוק)
עורך הדין והסופר פרופ' יובל אלבשן נבחר היום (ראשון) לתפקיד מנכ"ל המוסד לביטוח לאומי, במקומו של מאיר שפיגלר שאמור להתמנות לתפקיד מנכ"ל חברת החשמל. שר הרווחה והביטחון החברתי בחר באלבשן, לאחר שאושר על ידי ועדת האיתור לתפקיד.
אלבשן הוא סופר, עורך דין קהילתי ופרופסור חבר מקצועי למשפטים. כיהן כדיקן הפקולטה למשפטים בקריה האקדמית אונו. עד לשנת 2020 כמו כן משמש אלבשן כמגיש תכניות אקטואליה ברשת ב'. עד לספטמבר 2013 שימש כסמנכ"ל עמותת ידיד ומנהל רשת מרכזי הזכויות שלה בפריפריה הענייה של ישראל, עמותה שאלבשן היה ממייסדיה בשנת 1997. לאחר מכן, שימש כדיקן פיתוח חברתי בקריה האקדמית אונו עד לשנת 2016. בדצמבר 2021 מונה לראש הוועדה הציבורית לבחינת תנאי השכר של חברי הכנסת.

החל משנת 2015 ובמשך שנתיים הגיש אלבשן תוכנית רדיו שבועית ברשת ב' בשם "שניים בשתיים", תחילה יחד עם לימור לבנת ולאחר מכן עם אמילי עמרוסי. החל ממאי 2017 מגישים אלבשן ועמרוסי את התוכנית השבועית "היינו כאן" בכאן ב'. כיום נקראת התוכנית "אמילי והפרופסור", והיא משודרת אחת לשבוע ביום שישי.
אלבשן נבחר על פני שני מועמדים אחרים שהגיעו לקו הסיום: ראובן קפלן, המנהל לשעבר של בית ההשקעות פסגות ולשעבר ראש חברת עמידר הממשלתית; ויעל מבורך, לשעבר מנכ"לית המשרד לשוויון חברתי ובכירה באגף התקציבים במשרד האוצר.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הוא "פרופסור" כמו השוער של מכללת אונו
    אלברט א. 05/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק עניין קטן: האיש הזה אינו פרופסור. הוא "פרופסור חבר נלווה". זה תואר שנותנים למישהו שנותן קורס בנושא ספציפי באוניברסיטה, אין לו דוקטורט, והוא אינו חבר מן המנין בסגל המרצים האוניברסיטה. כמו למשל חשמלאי רכב במוסך. הוא אינו מבין במכונאות רכב רק בחשמל. באתר של הקריה האקדמית אונו הוא לא רשום אפילו כ"פרופסור חבר נלווה" רק "מרצה בכיר נלווה". בקיצור: הבן אדם מתהדר בנוצות לא לו. הייתם רוצים אדם כזה שישלוט בביטוח הלאומי שללכם ?
    סגור
  • 2.
    מינוי ראוי של איש מוכשר. בהצלחה רבה (ל"ת)
    עפר 05/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    כישורים
    משה 05/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יורשה לכולנו לדעת-מה מכשיר פרופסור למשפטים לתפקיד?....
    סגור