מינויים

מינוי תקדימי בבית הלבן: "קול משמעותי עבור הממשל"

דוברת חדשה לבית הלבן:  קארין ז'אן-פייר, אישה שחורה ולסבית. בעברה ניהלה קמפיינים פוליטיים והיא פעילה חברתית. מדובר במינוי תקדימי, בפעם הראשונה בהיסטוריה של ארצות הברית 
מערכת ice |  1
גו ביידן (צילום Official portrait of United State)
קארין , תתמנה באופן רשמי לדוברת הבית הלבן. מדובר במינוי תקדימי שלא היה כמותו. 
נשיא ארה"ב ג'ו ביידן: "היא תהיה קול משמעותי עבורי ועבור הממשל".
ג'ו ביידן, נשיא ארה"ב הדמוקרט-ליברלי, הודיע כי ימנה בקרוב את קארין ז'אן-פייר (44) לדוברת הבית הלבן. ז'אן-פייר מכהנת בימים אלה כסגניתה של הדוברת הנוכחית ג'ן סאקי, שעתידה לפרוש מתפקידה לטובת תפקיד הגשה ברשת MSNBC.
מדובר במינוי תקדימי בו ז'אן פייר, המכהנת כעת כסגניתה של סאקי, תהיה האדם השחור והלסבית הראשונה בתפקיד. ראוי לציין כמובן גם את קמילה האריס, סגנית הנשיא, שהיא האישה הראשונה המכהנת בתפקיד הבכיר ביותר בבית הלבן ובתוך כך גם האישה השחורה הראשונה.
במקצועה ז'אן-פייר היא מנהלת קמפיינים פוליטיים, פעילה חברתית ופרשנית פוליטית אמריקאית. היא בת להורים שהיגרו מהאיטי.
 
בהצהרה מטעם נשיא ארה"ב הוא כתב כי הדוברת החדשה "תספק את הניסיון, הכישרון והיושרה" הנדרשים לתפקיד וסיים בהיכרותו האישית והמשפחתית עמה: "ג'יל ואני מכירים ומכבדים את קארין זה זמן רב, היא תהיה קול משמעותי עבורי ועבור הממשל".
הדוברת העוזבת את תפקידה כתבה כי ז'אן פייר "תהווה קול לרבים כל כך". בחשבון הטוויטר שלה כתבה כי ז'אן פייר "מלאת רגש, חכמה ובעלת גרעין מוסרי שהופך אותה לא רק לקולגה נפלאה, אלא גם לאם ואישה מופלאה. יש לה גם חוש הומור מעולה".
החל מ-2020 ז'אן-פייר מתגוררת באזור וושינגטון די. סי. ביחד עם בת זוגה, סוזן מלבו. בת זוגתה היא כתבת ב-CNN. לשתיים יש ילדה מאומצת אותה הן מגדלות במשותף.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רק נשאר שתהיה קומוניסטית - ויש לנו את הטרייפקטה (ל"ת)
    חחח 05/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור