מינויים

ענקית האנרגיה הישראלית הכריזה על מינוי יועץ חדש

יוסי ענבר, לשעבר מנכ"ל המשרד להגנת הסביבה מונה ליועץ בכיר בחברת רותם אנרגיה אשר מקימה בימים אלה מתקן להפקת אנרגיה בדרום הארץ
מערכת ice | 
עליה באנרגיה ירוקה (צילום freepik edit ice)
הבוקר (23.5) הודיעה שותפות רותם אנרגיה מחצבים (רא"מ) על מינויו של ד"ר יוסי ענבר ליועץ בכיר לענייני הסביבה. ד"ר ענבר, אגרונום במקצועו ונחשב למומחה בנושאי איכות הסביבה. בחברה מצפים שד"ר ענבר יביא את ניסיונו רב השנים, אותו רכש בפעילות מערכתית מגוונת בשירות המדינה וניהול פעילות בינתחומית ובינלאומית בתחום איכות הסביבה והקיימות. בעברו (2009) אף שימש כמנכ"ל המשרד להגנת הסביבה, לאחר שעבד במשרד במשך שנים ארוכות, בהם שימש במספר תפקידים.
  
רותם אנרגיה פועלת על הקמת מתקן להשבת אנרגיה תוך הפקת נפט וחשמל מפסולת פלסטיק באמצעות פצלי שמן, וצפוי לקום במישור רותם. כמו כן, החברה נמצאת בשותפות מידע עם Enefit, חברת אנרגיה בבעלות ממשלת אסטוניה הנחשבת לאחת הגדולות בתחום הפקת האנרגיה מפצלי שמן. בנוסף לכך, בעבר הלא רחוק, ענקית ההנדסה והתשתיות SEPCO 3 הסינית הגישה הצעה על סך 85% מעלויות ההקמה, לצד 10% מהפרויקט.
ד"ר יוסי ענבר מסר: "אני שמח לחבור לרותם אנרגיה" וציין כי "הקמת המתקן במישור רותם יביא לפתרון סביבתי ואנרגטי, יהפוך פסולת פלסטיק לאנרגיה ויפחית את נפח הפסולת המוטמנת, ויספק פתרון סביבתי וכלכלי למרכיב הנפח המרכזי בפסולת."  עוד הוסיף דר' ענבר "אני מאמין שיוזמות מסוג זה המשלבות את המגזר הפרטי בתחום הגנת הסביבה, יהוו מהפך בשוק הטיפול בפסולת והן הדרך הטובה ביותר להגיע לתוצאות טובות על מנת לשמור על משאבי הטבע של ישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה