מינויים

גיל ברוך מונה לסגן נשיא להנדסת תוכנה באימיוביט

גיל ברוך מונה לתפקיד סגן נשיא להנדסת תוכנה בחברת אימיוביט שפיתחה טכנולוגיית שליטה בזמן אמת על מפעלי ייצור תעשייתי. גיל כהן, מנכ"ל החברה, מסר: "ניסיונו הרב ויכולתו למצוא ולייסד פתרונות חדשניים ומתקדמים יתרמו משמעותית למחלקת הפיתוח שלנו
מערכת ice |  2
גיל ברוך (צילום GETT)
גיל ברוך, מונה לתפקיד סגן נשיא להנדסת תוכנה (VP Software Engineering) בחברת אימיוביט, חברת הדיפ-טק אשר פיתחה טכנולוגיית שליטה בזמן אמת על מפעלי ייצור תעשייתי ופועלת בפעלי האנרגיה הגדולים בעולם.
במסגרת תפקידו החדש בחברת אימיוביט, יהיה גיל אחראי על פיתוח פתרונות מתקדמים ללקוחות החברה, אשר מהווים את השחקנים הגדולים ביותר בתעשיות המסורתיות בארצות הברית והעולם (דלק ,אנרגיה ירוקה, מוצרי פלסטיק וכו'). מינויו הינו חלק מצמיחת החברה וחדירתה לשווקים חדשים נוספים.
 
גיל, בוגר תואר ראשון במדעי המחשב באוניברסיטת בן גוריון ובעל ניסיון של למעלה מ- 20 שנה בתעשיית ההיי טק הישראלית. הוא כיהן בעבר כסמנכ"ל פיתוח בחברת INTERAI בה הקים את חטיבת הפיתוח. קודם לכן, כיהן כדירקטור פיתוח בכיר בחברת GETT. במסגרת עבודתו בGETT והקים ופיתח את הפתרון של החברה לעסקים (B2B).
גלעד כהן שותף מייסד ומנכ"ל חברת אימיוביט מסר: "אנו גאים ושמחים על הצטרפותו של גיל לחברה ובטוחים כי ניסיונו הרב ויכולתו למצוא ולייסד פתרונות חדשניים ומתקדמים יתרמו משמעותית למחלקת הפיתוח שלנו. אימיוביט, הנמצאת בחוד החנית הטכנולוגית והמבוססת על בינה מלאכותית, בעלת למידה עמוקה מחיזוקים ( Deep Reinforcement Learning), משפרת ומיטיבה את תהליכי הייצור של החברות הגדולות ביותר בעולם ממשיכה להתחזק ולצמוח כל הזמן. בעוד שוק ההייטק העולמי עובר תקופה לא קלה, אנו חווים דרישה מואצת מלקוחותינו וממשיכים במלוא המרץ ורק מתחזקים בשוק התעשייה העולמי".
 
חברת אימיוביט, הינה חברת דיפ טק פורצת דרך, המבוססת על בינה מלאכותית בעלת למידה עמוקה מחיזוקים ( Deep Reinforcement Learning) ליצירת מודל שליטה בזמן אמת על מפעלי הייצור הגדולים בעולם. החברה מצליחה להביא לשיפור משמעותי בתהליכי הייצור, תוך הפעלתם בצורה מיטבית, תוך זיהום מינימלי, רווח מקסימלי וללא תקלות. לקוחותיה של החברה נמנים עם כמה מחברות התעשייה הגדולות בעולם (Fortune 500).
החברה נוסדה בשנת 2016 על ידי האחים גלעד ונדב כהן ,אליהם הצטרף מאיר צייטלין. זוהי החברה השנייה אותה ייסדו האחים לאחר שאת חברתם הראשונה CIGOL  הם מכרו למלאנוקס. כיום גלעד הינו מנכ"ל החברה ופרופסור נדב כהן משמש כמדען הראשי של החברה. מרכז הפיתוח של החברה ממוקם בעיר מודיעין, ולה מרכז שיווק, תמיכה ומכירות בארצות הברית. בחברה כיום כ-120 עובדים, מחציתם מהנדסי תוכנה ובינה מלאכותית בישראל.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יקדם כמו שעשה בגט
    אחד שזוכר 05/2022/24
    הגב לתגובה זו
    2 1
    על ההצלחה שלו בגט אפשר להבין לפי המצב שלהם... לא מנפיקים...
    סגור
  • צודק. המינוי שלו לא מתאים (ל"ת)
    דן 12/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור