מינויים

פתאל הודיעה על שורת מינויים: אלו המנהלים החדשים

ענקית המלונאות הודיעה על שורה של מינויים חדשים, בראשם ראומה לוגסי שמונתה למנכ"לית מלון הרודס ים המלח. מנכ"לית פתאל, אביה מגן: "בטוחים שיעשו חייל וימשיכו להביא את החברה להישגים טובים – כל אחד בתחומו"
מערכת ice | 
פתאל כנרת (צילום איה בן עזרי)
חברת פתאל הודיעה הבוקר (שני) על שורה של מינויים חדשים לתפקידי מפתח בחברה.  בראשם, ראומה לוגסי מונתה לתפקיד מנכ"לית מלון הרודס ים המלח. לוגסי הצטרפה לרשת מלונות פתאל לפני כ-11 שנים במהלכן כיהנה במגוון רחב של תפקידים, ביניהם: מנהלת מחלקת הקבלה של מלון לאונרדו פלאזה ים המלח, מנהלת אגף החדרים של מלון הרודס ים המלח, מנהלת מלון U בוטיק כנרת, סמנכ"לית מלונות U סאנרייז קלאב ו-SUITES U באילת ובשלוש וחצי השנים האחרונות מכהנת כסמנכ"לית המלון. ראומה נמנית על בוגרי עתודת מנכ"ל החברה.
אסמאעיל עבדל רחמן מונה לתפקיד מנהל התפעול של מלון לאונרדו פלאזה ירושלים כחלק מתוכנית הכשרה והכרות עם המלונות באזור ירושלים, במטרה לשלבו בעתיד כמנכ"ל באחד מהמלונות החדשים אשר צפויים להיפתח.
ליאת משאוי מונתה לתפקיד מנהלת מלון לאונרדו נגב. משאוי, מלונאית ותיקה בעלת מעל 20 שנות ניסיון במגוון תפקידי ניהול, ביניהם: מנהלת מחלקת הקבלה של מלון שרתון תל אביב, מנהלת פרויקטים של חברת "כנס ישראל", מנהלת מרכז הזמנות מלון הילטון מלכת שבא אילת. בחמש השנים האחרונות כיהנה כסמנכ"לית תפעול של מלון פרימה המלכים ירושלים מרשת פרימה.
 
מירב סוברנו מונתה לתפקיד מנהלת מרכז הזמנות ונופש פתאל. סוברנו, מנכ"לית ותיקה ומנוסה, הצטרפה לרשת מלונות פתאל בשנת 2000 וכיהנה במגוון רחב של תפקידי ניהול ביניהם: מנהלת מכירות עסקים של מלון לאונרדו נגב, מנכ"לית מלון לאונרדו נגב, מנכ"לית מלון לאונרדו סיטי טאואר, מנכ"לית מלון לאונרדו בוטיק רחובות ומנובמבר 2019 חזרה לנהל את מלון לאונרדו נגב. מירב נמנית על בוגרי עתודת מנכ"ל החברה.
אוראל חרמון מונה לתפקיד מנהל מלון לאונרדו בוטיק רחובות. בתפקידו האחרון כיהן כסמנכ"ל מלון לאונרדו פלאזה אשדוד. בין תפקידיו הקודמים כיהן כמנהל אגף מזון ומשקאות של מלון NYX תל אביב. חרמון עתיד להשתתף בעתודת מנכל החברה אשר תחל בקרוב.
יפית נעים מונתה לתפקיד מנהלת תפעול מלון לאונרדו ביץ' תל אביב. בשנתיים האחרונות, כיהנה יפית בהצלחה רבה בתפקיד סמנכ"לית מלון הרודס תל אביב. בין תפקידיה הקודמים כיהנה כמנהלת אגף החדרים, מנהלת מחלקת הקבלה של מלון הרודס תל אביב וקודם לכן כמנהלת מחלקת הקבלה של מלון לאונרדו פלאזה אשדוד. תפקידה של יפית הינו בכפיפות לקובי הצואל - מנכ"ל אשכול מלונות הרודס תל אביב ולאונרדו ביץ' תל אביב. נעים נמנית על בוגרי עתודת מנכ"ל החברה, מדריכת איכות כוללת ובוגרת תכנית יוצרים עתיד של החברה.
מנכ"לית רשת מלונות פתאל, אביה מגן מסרה: "אנו מברכים על המינויים של צוות המנהלים המצוינים שהתקדמו מתוך החברה ובטוחים שיעשו חייל וימשיכו להביא את החברה להישגים טובים – כל אחד בתחומו. אני מאחלת להם המשך עשייה פורייה והצלחה רבה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה