מינויים

מלונות פתאל בסדרת מינויים חדשים, זה מנכ"ל הרודס החדש

רשת מלונות פתאל בסדרה של מינויים חדשים: קובי הצואל, מנכ"ל לאונרדו ברחובות ואשדוד לשעבר, מונה למנכ"ל הרודס ולאונרדו ביץ' תל אביב. דנה זרקו מונתה למנהלת מחלקת פניות הציבור של החברה, לאחר שירות של 25 שנים בצה"ל
מערכת ice | 
מלון לאונרדו פלאזה אשדוד (צילום אתר פתאל)
סדרה של מינויים חדשים ברשת מלונות פתאל: קובי הצואל מונה לתפקיד מנכ"ל אשכול מלונות הרודס תל אביב ולאונרדו ביץ' תל אביב.
הצואל, מנכ"ל ותיק, שכיהן בשנתיים האחרונות כמנכ"ל אזור צפון של מלונות חברת קנדה ישראל, החל את דרכו ברשת מלונות פתאל, בשנת 2006, כקצין ביטחון ראשי של מלון לאונרדו רויאל ריזורט אילת. לאורך השנים התקדם וכיהן בתפקידי ניהול מגוונים, ביניהם: מנהל מחלקת הקבלה ולאחר מכן מנהל אגף החדרים של מלון לאונרדו פריוולג' אילת, מנהל אגף הויטליס ובהמשך מנהל תפעול ארמונות הרודס אילת, מנהל מלון הרודס תל אביב, מנכ"ל מלון לאונרדו פלאזה אשדוד ועד לפרוץ מגפת הקורונה כיהן כמנכ"ל מלון לאונרדו בוטיק רחובות.
מינוי נוסף הוא של דנה זרקו מודריק, שמונתה לתפקיד מנהלת מחלקת פניות הציבור של החברה. דנה הצטרפה לרשת מלונות פתאל אחר שירות של למעלה מ-25 שנים בצה"ל בהם כיהנה כקצינה בתפקידי פיקוד וניהול בכיר בתחומי פניות הציבור, משאבי אנוש ורווחה. בתפקידה האחרון כיהנה כקצינת פניות הציבור במטה הכללי של צה"ל. לקראת שחרורה מהצבא, כיהנה זרקו מודריק במשך מספר חודשים בתפקיד העוזרת האישית של אביה מגן, מנכ"לית רשת פתאל ולאחר כשנה של 'חופשת שחרור' שבה לחברה.
 
שני מינויים נוספים: משה (מושיקו) חפץ אשר מונה לתפקיד מנהל פרויקטים ואפליקציות במחלקת מערכות מידע של החברה, בארבע וחצי השנים האחרונות כיהן חפץ כמנהל קבוצת פיתוח בתחום הממשקים של חברת סילברבייט. סמדר גלאון מונתה לתפקיד מבקרת מערכות שכר ונוכחות של החברה בתפקידה האחרון כיהנה כמנהלת משאבי אנוש של אשכול מלונות לאונרדו פלאזה ירושלים ולאונרדו בוטיק ירושלים. בין תפקידיה הקודמים כיהנה כמנהלת משאבי אנוש של מלונות כרמים ובראשית מרשת ישרוטל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה