השוק

ליאורה עופר בעסקת שכירות גדולה: זה הסכום שתקבל מפתאל

מליסרון  בבעלותה של ליאורה עופר חתמה עם 'רומס', מקבוצת פתאל, על הסכם שכירות חדש במגדל 'בית המילניום' ברעננה, בשטח כולל של כ-1,350 מ"ר, בהסכם שכירות שנחתם לתקופה של 10 שנים תמונת קרוב ל-15 מיליון שקלים
מערכת ice |  3
ליאורה עופר (צילום ורדי כהנא, פלאש 90)
חברת מליסרון  בבעלותה של ליאורה עופר חתמה עם 'רומס', מקבוצת פתאל, על הסכם שכירות חדש במגדל 'בית המילניום' ברעננה. החברה תשכיר לחברת חללי העבודה המשותפים רומס קומת משרדים שלמה, בשטח כולל של כ-1,350 מ"ר. הסכם השכירות שנחתם הינו לתקופה של כ-10 שנים, עם שתי תקופות אופציה להארכה בנות 5 שנים כל אחת. סך תשלומי דמי השכירות והניהול לתקופת השכירות הראשונה יסתכם בסך של כ-14.5 מיליון שקל. החברה צפויה לפתוח את מתחם חללי העבודה במבנה במהלך חודש יולי 2022.
המתחם אשר יוקם בקומה העשירית של המגדל יציע עמדות עבודה לכ-200 עובדים ויכלול מבחר של משרדים וסוויטות פרטיות לחברות, עמדות עבודה חמות מלובי המתחם, מגוון סוגים של חדרי ישיבות, תאי טלפון לשיחות פרטיות ופגישות זום, חלל לובי ציבורי מרווח מטבח מאובזר הכולל כיבוד, אירועי תוכן, מפגשי נטוורקינג ועוד.
מגדל עופר רעננה שוכן במיקום מרכזי בסמוך לכביש 4, בצומת הרחובות ויצמן ותדהר ברעננה. המגדל מכיל 12 קומות משרדים וכן שטחי פנאי באגף נפרד המושכרים למועדון הכושר הולמס פלייס, שטחי מלונאות באגף נפרד המושכרים לרשת פרימה ושטחי אולמות לתצוגת רכבים במפלס הרחוב בהיקף כולל של כ-31,000 מ"ר.
לדברי שי וינברג, משנה למנכל מליסרון ומנכ״ל פעילות ייזום נדל״ן ומשרדים: "אנו שמחים על הצטרפות רומס מקבוצת פתאל לקהל לקוחותינו בכלל ולשוכרים של מליסרון בפרויקט עופר רעננה בפרט.  רומס מציעה חוויה ייחודית של מלונאות בחללי עבודה, ושילובה במתחם שלנו יאפשר גיוון נרחב בשימושי הנכס. המתחם החדש יתרום גם לשוכרי הקבע במתחם במתן אפשרויות התפתחות והתרחבות על ידי כך שיוכלו להרחיב את משרדיהם לתקופות גמישות עד להתפנות שטחים קבועים במגדל. בנוסף תינתן הזדמנות לשוכרי המשרדים הזמניים בחללים המשותפים להכיר את יתרונות המתחם ואולי לבחור למקם את משרדיהם במגדל באופן קבוע. אנו צופים כי כניסת רומס למתחם תביא בשורה חדשה ורלוונטית לאזור והיא מצביעה על המשך מגמה של יציבות בשוק השכירות של המשרדים".
לדברי נדב פתאל, מנכ"ל רומס: "אנו גאים על שיתוף הפעולה עם חברת מליסרון בהקמת מתחם רומס בפרויקט עופר רעננה ונרגשים להביא את הקונספט, האיכות והידע בחוויית האירוח לתחום המשרדים גם בבניין משרדים זה. המתחם החדש יהיה מתחם העבודה השני שלנו בעיר רעננה ויציע פתרון נוסף של משרדים ועמדות עבודה המתאימים לחברות המחפשות מקום עבודה איכותי, חווייתי ובהסכם שכירות גמיש ללא התחייבות ארוכה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    משפחת עופר אלופי עולם בעשיית הון. כל הכבוד. (ל"ת)
    מפרגן 05/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    משפחת עופר
    אורי 05/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    י צריך כל כך הרבה כסף בדביל חיים כל כך קצרים??
    סגור
  • 1.
    פתאל מייחצן
    איציק 05/2022/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אם יש פירסום יחצני של פתאל זה סימן מבשר רעות כניראה שבור ההפסדים גבוה ממה שהיה צפוי .
    סגור