מינויים

מנכ"ל התאגיד נפרד: "גאה בהשגת האמון והאהבה מהציבור הישראלי"

לאחר שבע שנים בראשות תאגיד השידור הציבורי, המנכ"ל המייסד אלדד קובלנץ נפרד במכתב לעובדים, "איש לא האמין שהתאגיד הזה יקום. אני גאה במה שהשגנו, הפקנו את האירוויזיון הכי טוב בהיסטוריה"
מערכת ice |  1
אלדד קובלנץ (צילום רונן אקרמן)
מנכ"ל התאגיד אלדד קובלנץ סיים את תפקידו באופן רשמי לאחר שנדחתה בקשתו לצו מניעה לפיטורים שלו. כזכור, קובלנץ קיבל את הודעת הפיטורים במהלך החודש שעבר, והגיש את הבקשה לצו מניעה בטענה כי ההליך שהביא להחלטה לפטרו נעשתה משיקולים לא עניינים וכי "נפלו פגמים בהליך השימוע שנערך לו".
לאחר שהוחלט על סיום תפקידו, שלח קובלנץ לעובדים מכתב פרידה, בו סיכם את שנותיו בראשות תאגיד השידור הציבורי, החל מהקמתו ועד היום. "עובדות יקרות ועובדים יקרים, ב- 8.3.2015 בשעה 12:11 קיבלתי שיחת טלפון מפתיעה מכבוד השופט בדימוס עזרא קמא 'ברכותי אלדד, ועדת האיתור בחרה בכך להיות המנכ"ל הזמני של תאגיד השידור הציבורי', כתב קובלנץ לעובדים.
 
"איש לא האמין שהתאגיד הזה יקום, חברי הטוב אורן כינה את האירוע "המיזם שלעולם לא יקרה".  ב-15.5.2017 בשעה 02:00, קיבלתי אישור שתחנות הרדיו של תאגיד התחילו לשדר. היום אני יכול להודות שב-01:59 עדיין לא הייתי משוכנע שזה הולך לקרות. שנה קודם כבר התחלנו בשידור הדיגיטל של "כאן", ועדיין כל צעד שהלכנו מאותו רגע היה בגדר פלא. 
"שבע שנים מטורללות, מטלטלות ובלתי צפויות עברו עלינו כאן. בשבוע הראשון באוויר נקלטו 450 עובדים של רשות השידור, ומאות נוספים, הישמשנו אולפנים חדשים ותפעלנו בראשונה מערכות שידור וטכנולוגיה. ומאז כאן בהקמה ואחר כך כאן בהרצה, וכמה וכמה מערכות בחירות, ומערכות ביטחוניות והצטרפות הטלוויזיה החינוכית, מגיפה עולמית על סגריה ואירוויזיון שהפקנו ללא כל תמיכה מממשלתית.  
 
"אני גאה במה שהשגנו, כל עובדי, יוצרי ומנהלי תאגיד השידור הישראלי בשבע השנים האחרונות. חצי מיליון ישראלים צפו בתוך יממה בפרקי הבכורה של העונה השנייה של "טהרן" רק בדיגיטל, כאן רשת ב הפכה לתחנת האקטואליה הטובה והמאוזנת בישראל וכאן ג' הפכה לפסקול הכי ישראלי והכי מוצלח על הסקאלה. מיליונים צפו בסרטוני "דוקותיים" וב"סליחה על השאלה" והאזינו להסכתי מופת כמו "שיר אחד" ו"חיות כיס". ילדים צפו עשרות מיליוני פעם, שוב ושוב, בסדרות איכות כמו "שקשוקה", "כראמל" ו"ילדי בית העץ" של כאן חינוכית. הקמנו את חטיבת החדשות הגדולה, הטובה, המגוונת והאובייקטיבית ביותר. 
"הפקנו את האירוויזיון הכי טוב בהיסטוריה, זכינו בפרסי אמי ופרסים בקאן ואנחנו שולטים בפרסי האקדמיה לטלוויזיה ובכל פסטיבלי הדוקו בעברית ובערבית. אך ההישג הגדול ביותר שלנו בחמש השנים האחרונות, הוא שהשגנו את אמון ואהבת הציבור הישראלי. אפשר להגיד בביטחון, שהרפורמה להקמת גוף שידור ציבורי חדש היא מהרפורמות היחידות בתולדות המדינה שצלחו."
קובלנץ סיים את המכתב במילים: "זה יום מאוד עצוב עבורי, הדמעות זולגות מעצמן וחונקות את הגרון. לא כך חשבתי שזה יסתיים אבל שום דבר לא היה סביר והגיוני בשבע השנים האחרונות אז רק מתבקש שגם הסוף יהיה קיצוני. הקמנו תשתית איתנה של שידור ציבורי מעולה והמקום הזה אינו זקוק לאף פרסונה ספציפית כדי לשרוד ולפרוח. 
רק התחלתם, אלדד"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ה"גילדה" מנסה להחליט בשבילנו מה טוב לנו וגם מה נחשוב
    ארנון תל-אביבי 06/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השינאה של ה"גילדה" השולטת ב תקשורת ממוסדת, פרקליטות, אקדמיה, בירוקרטיה- פקידים עם פנסיות תקציביות שמנות בשילוב שמאל ניהליסטי - מעוורת את כושר השיפוט של ה"גילדה". הם רק רוצים לשלוט בכולנו- בשיטת "חבר מביא חבר" בתוך ה"גילדה" הסגורה. הם מנסים לשטוף לנו, האזרחים , את המוח ולעוות עובדות.
    סגור