מינויים

אבי גבאי מצטרף לבעלי השליטה בפרטנר, ירכוש 2.8%

אבי גבאי ככל הנראה יכנס היום רשמית לתפקיד המנכ"ל, וירכוש 2.8% ממניות החברה בהשקעה של 100 מיליון שקל
מערכת ice |  1
אבי גבאי (צילום פלאש 90, freepik, pixabay)
אבי גבאי שמונה לתפקיד מנכ"ל פרטנר, יצטרף היום רשמית לבעלי השליטה בחברה. גבאי ירכוש 2.8% ממניות פרטנר, תמורת 100 מיליון שקל שרבע מהם מהונו האישי, ושלושה רבעים מחברת הפניקס בתנאים מועדפים, כך ע"פ הפרסום ב'כלכליסט'.
כזכור, גבאי נתקל בקושי להיכנס לתפקיד פרטנר בגלל חובת הצינון שחלה עליו בשל היותו מנכ"ל סלקום. אך הוא סיים את המחלוקת עם סלקום, ששחררה אותו מחובת הצינון לאחר חצי שנה. סוכם שגבאי יוכל להיכנס בתוך זמן קצר לפרטנר, ככל הנראה באופן מעשי היום.
למרות כל הערכות שגבאי ישמש כיו"ר דירקטוריון החברה, בסוף הוחלט למנותו לתפקיד מנכ"ל. כידוע, גבאי נמנה בעבר על קבוצת הרכישה. הדירקטוריון בחר בגבאי ונודע כי גם תמיר אמר, המשנה למנכ"ל, היה בין המועמדים הבכירים לתפקיד אך לבסוף גבאי נבחר.
 
בינואר 2020, מונה גבאי למנכ"ל סלקום. בנובמבר 2021 הודיע על התפטרותו מהתפקיד. לאחר כמה ימים נחתמה עסקה לרכישת מניות פרטנר שבידי האצ'יסון ומפואה תמורת 300 מיליון דולר על ידי קבוצה שכללה את אבי גבאי, שלמה רודב, הפניקס אחזקות, כלל ביטוח, מנורה מבטחים החזקות וקבוצת ארקין של מורי ארקין.
בתפקידו האחרון כיהן גבאי כמנכ"ל סלקום, ובחודש נובמבר האחרון הודיע על פרישה מידית מהתפקיד וזאת על מנת להתמודד כבעלים בקבוצת רכישה על השליטה בחברת פרטנר.
 
גבאי חבר לקבוצה ביחד עם שלמה רודב ובהובלת הפניקס ורכש את השליטה בחברה כשהוא אישית חלק מהקבוצה ומשלם כ-90 מיליון שקל מתוך סכום של 300 מיליון דולר שהקבוצה שילמה להאצ'יסון.
אבי גבאי מסר לתקשורת: "אני שמח להצטרף לקבוצת פרטנר ומודה לדירקטוריון על הבחירה. אני מאמין שיחד עם ההנהלה, העובדים והדירקטוריון, נמשיך לרוץ קדימה לטובת לקוחות החברה ובעלי מניותיה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סימן רע ....לעזוב למכור להיפטר (ל"ת)
    איש 06/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור