מינויים

סלקום שחררה מחובת צינון: אבי גבאי מונה למנכ"ל פרטנר

לאחר קשיים רבים ותקופת צינון: אבי גבאי מונה היום למנכ"ל פרטנר. למרות המחלוקות עם סלקום, בה שימש תקופה קצרה כמנכ"ל החברה, גבאי סיים עמה את המחלוקת והיא שחררה אותו מתקופת צינון של חצי שנה. גבאי: "נמשיך לרוץ קדימה לטובת לקוחות החברה ובעלי המניות" 
מערכת ice | 
אבי גבאי (צילום פלאש 90, freepik, pixabay)
אבי גבאי מונה לתפקיד מנכ"ל פרטנר, זאת לאחר שנתקל בקושי להיכנס לתפקיד פרטנר בגלל חובת הצינון שחלה עליו בשל היותו מנכ"ל סלקום. אך, כאמור, כעת הוא סיים את המחלוקת עם סלקום, ששחררה אותו מחובת הצינון לאחר חצי שנה.
 
גבאי יוכל להיכנס בתוך זמן קצר לפרטנר והוא יחליף את אבי צבי שכבר הודיע על פרישה.
למרות כל הערכות שגבאי ישמש כיו"ר דירקטוריון החברה, בסוף הוחלט למנותו לתפקיד מנכ"ל. כידוע, גבאי נמנה בעבר על קבוצת הרכישה. הדירקטוריון בחר בגבאי ונודע כי גם תמיר אמר, המשנה למנכ"ל, היה בין המועמדים הבכירים לתפקיד אך לבסוף גבאי נבחר.
כזכור, בינואר 2020, מונה גבאי למנכ"ל סלקום. בנובמבר 2021 הודיע על התפטרותו מהתפקיד. לאחר כמה ימים נחתמה עסקה לרכישת מניות פרטנר שבידי האצ'יסון ומפואה תמורת 300 מיליון דולר על ידי קבוצה שכללה את אבי גבאי, שלמה רודב, הפניקס אחזקות, כלל ביטוח, מנורה מבטחים החזקות וקבוצת ארקין של מורי ארקין. 
 
בתפקידו האחרון כיהן גבאי כמנכ"ל סלקום, ובחודש נובמבר האחרון הודיע על פרישה מידית מהתפקיד וזאת על מנת להתמודד כבעלים בקבוצת רכישה על השליטה בחברת פרטנר.
גבאי חבר לקבוצה ביחד עם שלמה רודב ובהובלת הפניקס ורכש את השליטה בחברה כשהוא אישית חלק מהקבוצה ומשלם כ-90 מיליון שקל מתוך סכום של 300 מיליון דולר שהקבוצה שילמה להאצ'יסון.
אבי גבאי מסר לתקשורת: "אני שמח להצטרף לקבוצת פרטנר ומודה לדירקטוריון על הבחירה. אני מאמין שיחד עם ההנהלה, העובדים והדירקטוריון, נמשיך לרוץ קדימה לטובת לקוחות החברה ובעלי מניותיה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה