קריירה ולימודים

אבי גבאי משאיר אבק: כמה יקבל המחליף שלו בסלקום?

חגיגות השכר בסלקום ממשיכות, אך ועדת התגמול והדירקטוריון גאים בהצלחתם להציע למנכ"ל הנכנס משכורת ותגמולים נמוכים יותר ממנכ"לים אחרים בשוק התקשורת, ואפילו נמוכים ממנכ"ל סלקום הקודם אבי גבאי. כמה ירוויח דניאל ספיר?
מערכת ice |  2
אבי גבאי דניאל ספיר (צילום פלאש 90 יוטיוב הקריה האקדמית אונו)
מנכ"ל סלקום הנכנס, דניאל ספיר, ימשיך את חגיגות השכר בחברת הסלולר וישתכר לא פחות מ-4.398 מיליון שקל בשנה. מדובר בנתון נמוך משמעותית משכרו של קודמו בתפקיד, אבי גבאי, שהרוויח כמעט 7 מיליון שקל בשנה.
על פי מידע שהגיע מסלקום: ספיר ירוויח לחודש 110 אלף שקל, היינו: 1.32 מיליון שקל בשנה. בנוסף, יקבל ספיר מענק שנתי שיכלול 10 משכורות: היינו, עוד 1.1 מיליון שקל. המענק הנ"ל יגיע לאור ביצועיו וחברה והערכתו על ידי חברי הדירקטוריון. עוד: מנכ"ל סלקום הנכנס יקבל גם בתגמול מבוסס מניות בשווי 6.65 מיליון שקל לחמש שנים, היינו: 1.33 מיליון שקל לכל שנה. בנוסף יקבל ספיר גם תגמול על תנאים נלווים שיגיעו לסכום של 648 אלף שקל בשנה.
 
על פי הודעת סלקום: תנאי התגמול שהוצעו לספיר הינם "סבירים והוגנים", וכי השכר החודשי שהוצע לו "נמוך מהשכר החודשי של מנכ"לים אחרים בשוק התקשורת". בהודעה גם מציינים כי התגמול ההוני שקיבל ספיר בסך 1.33 מיליון שקל בשנה - נמוך מהתגמול ההוני של המנכ"ל הקודם אבי גבאי וכן נמוך ביחס למנכ"לים אחרים בשוק התקשורת. 
האם שכרו הענק של ספיר עלול להוביל להתמרמרות בחברה? לדעת סלקום, התשובה שלילית: "לדעת ועדת התגמול והדירקטוריון אין ביחס בין עלות העסקתו של מר ספיר לבין עלות ההעסקה של יתר עובדי החברה כדי להשפיע לרעה על יחסי העבודה בחברה בהתחשב באופייה של החברה, גודלה תמהיל כוח האדם המועסק בה ואופי עסקיה".
נזכיר כי גבאי השתכר בשנתו האחרונה בסלקום בסך של 6.96 מיליון שקל, וכי התגמול ההוני המבוסס מניות עמד אצלו על סך של 5.36 מיליון שקל. כך או כך, ספיר עדיין ירוויח בענק, אבל יקבל 36.81% פחות מגבאי, המנכ"ל הקודם שבדרך לרכוש את פרטנר.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רק העובדים מקבלים שכר מינימום בסלקום 10 שנים (ל"ת)
    עובד סלקום 01/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ערימה של זבאלות מדינה מושחתת
    עמית 01/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש זקנים שאין להם כסף לחשמל.
    סגור