מינויים

סלקום בהכרעה דרמטית: זה המנכ"ל שיחליף את אבי גבאי

אחרי העזיבה הדרמטית של אבי גבאי, מנכ"ל החברה לשעבר, דירקטוריון סלקום הכריע בדבר זהותו של מי שיחליף אותו, בתום ישיבה שנערכה הערב בה דנו בשלושת המועמדים הסופיים לתפקיד
מערכת ice | 
אבי גבאי (צילום פייסבוק ליאור מזרחי פלאש 90)
דירקטוריון חברת התקשורת סלקום הכריע בסוגיית המינוי לתפקיד המנכ"ל, לאחר עזיבתו הדרמטית של אבי גבאי. הערב בתום ישיבה דרמטית שנערכה לבחינת המועמדים הסופיים לתפקיד, הכריז הדירקטוריון כי דניאל ספיר - מנכ"ל קבוצת תקשוב - חברת מוקדי השירות והטלמרקטינג. נזכיר כי על מינויו של ספיר נשמעו ביקורות בשל מרחק הזמן שלו מפקידו האחרון בתחום.
כפי שפרסמנו ב-ice לראשונה: המועמדים המובילים שהגיעו לקו הגמר הם: אלי אדדי - מנכ"ל דינמיקה ומשמש גם כסמנכ"ל בסלקום, קרן שתוי - מנכ"לית הולמס פלייס, ודניאל ספיר - מנכ"ל קבוצת תקשוב - חברת מוקדי השירות והטלמרקטינג.
 
בכירים בסלקום בחנו לתפקיד שלושה מועמדים שראו בהם ראויים, אך ההכרעה נפלה בסוף בידי הדירקטוריון. לשלושת המועמדים הסופיים, ניסיון משמעותי בעולם הסלולר והתקשורת בכלל, ובסלקום בפרט. אדדי כאמור משמש כבכיר בחברה; לשתוי עבר עשיר בחברת סלקום כאשר עבדה בחברת התקשורת לא פחות מ-20 שנה עד לעזיבתה לפני 4 שנים לתפקיד מנכ"ל הולמס פלייס. שתוי שימשה בתפקידיה האחרונים בסלקום בתפקיד סמנכ"ל המגזר העסקי. ספיר בן ה-51 שימש בעבר  כסמנכ"ל המגזר העסקי בחברת פלאפון, ומשמש כמנכ"ל תקשוב בתשע השנים האחרונות.
כפי שחשפנו ב-ice לפני שלושה שבועות, המועמד המוביל מבין השלושה על הדירקטוריון הוא דניאל ספיר מנכ"ל תקשוב. באם בתום הישיבה היום יחליטו על ההצבעה, יש לשער כי ברוב הסיכויים ספיר ימונה למנכ"ל סלקום במקומו של גבאי - אם כי עדיין אין הכרעה ברורה בקרב חברי הדירקטוריון. על כתפיו יהיה האתגר לייצוב חברת הסלולר, והמשך הפרויקטים הרבים שהתחילו בשנה האחרונה. גם היחסים המצוינים שהיו לגבאי עם ועד העובדים, והיו"ר מיה יניב, על הפרק, כאשר החלו להישמע ביקורות על היכרותו הדלה של ספיר עם תחום הסלולר בשנים האחרונות.
כזכור, שוק התקשורת נכנס לסחרור, כאשר מנכ"ל חברת סלקום הודיע על התפטרותו ליו"ר דורון כהן, דווקא לאחר הדו"חות המצוינים של החברה ברבעון השלישי. אבל מכאן רק התפתחה הדרמה, כאשר כבר למחרת עזיבתו את סלקום, חבר גבאי לקבוצת משקיעים יחד עם שלמה רודב - יו"ר יינות ביתן, כדי לרכוש את מניות השליטה בחברת התקשורת פרטנר בעסקה בשווי של 300 מיליון דולר.
 
שבועיים לאחר עזיבת גבאי את תפקיד המנכ"ל, גם עטרה ליטבק-שחם שמילאה את תפקיד סמנכ"ל השיווק בפועל יחד עם תפקיד סמנכ"ל חדשנות ודיגיטל בסלקום, הודיעה על עזיבתה. עזיבתה של ליטבק-שחם לא הייתה מפתיעה לאחר העובדה שהובאה לסלקום על ידי גבאי ונחשבה כיד ימינו בחברה.
לאחר שסמנכ"ל הכספים של חברת התקשורת, שי אמסלם, סירב להצעה למלא זמנית את מקומו של גבאי שעזב במיידי את סלקום, מי שמילא את מקומו של גבאי הוא יו"ר סלקום, דורון כהן המשמש כמנכ"ל דסק"ש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה