מינויים

אריאל שמידברג מונה למנהל מחלקת החדשות של i24NEWS

אריאל שמידברג מונה למנהל מחלקת החדשות של i24NEWS: "שמח מאוד להצטרף לצוות האיכותי והמקצועי של הערוץ שעושה עבודה מצוינת בהצגת תמונת המצב האמיתית, המדויקת והמאוזנת של האירועים בישראל ובמזרח התיכון"
מערכת ice |  1
אריאל שמידברג (צילום יורי סקוירסקי)
העיתונאי אריאל שמידברג (40) מונה למנהל מחלקת החדשות של i24NEWS וייכנס רשמית לתפקיד במהלך חודש יולי. שמידברג אמר: "אני שמח מאוד להצטרף לצוות האיכותי והמקצועי של הערוץ שעושה עבודה מצוינת בהצגת תמונת המצב האמיתית, המדויקת והמאוזנת של האירועים בישראל ובמזרח התיכון".
 
שמידברג יצטרף למחלקת התוכן בניהולה של הסמנכ״לית תמי הראל. במסגרת תפקידו יהיה אמון על ניהול צוותי החדשות של שלושת ערוצי i24NEWS באנגלית, צרפתית וערבית, וכן על חיזוק הפעילות ברשתות החברתיות. 
בתפקידו הקודמים עבד בעיתון "ישראל היום" מיום הקמתו בשנת 2007 ועד לפרישתו בפברואר האחרון. ב-5 השנים האחרונות כיהן בתפקיד סגן העורך הראשי, ובמקביל ניהל את מחלקת החדשות (2011 עד פברואר 2022) ואת מחלקת הדיגיטל של העיתון, שאחראית גם על הרשתות החברתיות.
 
כמו כן, בתקופת כהונתו הושקו האתר והאפליקציה החדשים של העיתון. לשמידברג יש גם ניסיון ניהולי. בתפקידו האחרון ניהול צוות של יותר מ-130 כתבים, עורכים, רכזים ועוד. שמידברג בעל תואר ראשון בתקשורת ובמנהל ומדיניות החינוך מאוניברסיטת תל-אביב, עלה לארץ מארגנטינה בשנת 2001.
אריאל שמידברג מסר: "אני שמח מאוד להצטרף לצוות האיכותי והמקצועי של i24NEWS, שעושה עבודה מצוינת בהצגת תמונת המצב האמיתית, המדויקת והמאוזנת של האירועים בישראל ובמזרח התיכון. אני מודה מקרב לב למנכ"ל פרנק מלול, ולסמנכ"לית התוכן תמי הראל, על האמון וההזדמנות".
 
תמי הראל, סמנכ״לית התוכן של i24NEWS: ״אריאל שמידברג הוא עיתונאי מנוסה ואני בטוחה שהכישורים איתם הוא מגיע יתרמו רבות לנבחרת החדשות של i24NEWS. אריאל מגיע בתקופה רוויית אירועים חדשותיים, ובעת שאנו כרשת ממשיכים להתרחב ולהגיע לקהלים חדשים ברחבי העולם״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עוד yes men
    יעל 06/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הסימנים אחד כמו שמידברג זה ברור שזה כלי תקשורת לא עיתונאי. האיש הכי לא עונה לשם עיתונאי אבל עבד טוב ומרצה אדוניו
    סגור