תקשורת ומדיה

המיליארדר היהודי-צרפתי מגיע למרוקו, זה המהלך שיזם

כלי התקשורת של המיליארדר פטריק דרהי, i24NEWS, הגיע כבר לאמריקה ולדובאי. כעת משיק איש העסקים נקודת שידור נוספת במרוקו
מערכת ice | 
פרנק מלול ופטריק דרהי (צילום יח"צ)
ערוץ החדשות הבינלאומי i24NEWS שבבעלות המיליארדר היהודי-צרפתי פטריק דרהי, משיק את פעילותו במרוקו: אמש, באירוע גאלה יוקרתי, הכריז מנכ״ל הערוץ, פרנק מלול, על פתיחת שני סניפים ברבאט ובקזבלנקה, מהם יפעלו נקודות שידור. זהו צעד נוסף להרחבת הערוץ, אשר לצד אולפניו בישראל, משדר מאולפנים בצרפת, ארצות הברית ולאחרונה גם מאיחוד האמירויות.
הערוץ כאמור הוא חלק מקבוצת אלטיס (Altice) בבעלות איש העסקים פטריק דרהי, אשר השתתף השבוע באירוע שנערך בהיכל הצ׳לה (Chellah) המפואר ברבאט, בנוכחות למעלה מ-300 אורחים.
 
מנכ״ל i24NEWS, פרנק מלול ברך: "עוד לפני החתימה על הסכם הנורמליזציה בין ישראל למרוקו, ולמעשה לכל אורך שנות פעילות הערוץ, ראינו כי יש ל-i24NEWS קהל צופים נאמן במרוקו. זהו קהל מאד מעורב ופעיל ברשתות החברתיות, ואנחנו נרגשים לפתוח סניפים במרוקו אשר יסייעו לנו להעמיק את הסיקור במדינה. המשרדים שלנו ברחבי העולם, וכיום גם אלו ברבאט וקזבלנקה, מאפשרים לנו להתמודד עם אירועי היום הבוערים מזוויות ונקודות מבט שונות, להרחיב את היצע התוכן ולהעמיק בסיפורים החשובים והמעניינים. אני משוכנע כי השקת הפעילות במרוקו תסייע לכל אלו רבות, ותמצב את i24NEWS כשחקן מוביל בשוק התקשורת והחדשות במדינות המגרב ובאפריקה."
פטריק דרהי, הוא יזם ואיש עסקים שנכנס לרשימת המיליארדרים העולמית בזכות הקמת אלטיס, קבוצת חברות תקשורת ומפעילי כבלים בינלאומיים, שתחתיה בין היתר נמצאת HOT הישראלית. הונו, נכון לראשית 2022 (לפי המגזין פורבס), עומד על כ-6.6 מיליארד דולרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה