השוק

פטריק דרהי הגדיל את ההחזקות בבריטיש טלקום ל-18%

הרכישה גורמת לחששות בבריטניה מפני השתלטות של דרהי המיליארדר הפרנקו-ישראלי, על בריטיש טלקום; דירקטוריון החברה: נמשיך לפעול לטובת כל בעלי המניות שלנו; ממשלת בריטניה: לא נהסס להגן על תשתיות לאומיות
ניצן כהן | 
פטריק דרהי (צילום משה שי פלאש 90)
איש העסקים הפרנקו-ישראלי, פטריק דרהי, הגדיל את החזקותיו בבריטיש טלקום ל-18%. בסך הכל רכש דרהי בתקופה האחרונה 6% נוספים ממניות החברה וכאמור, הגדיל את החזקותיו בה מ-12% ל-18%.
בכלי התקשורת הכלכליים בבריטניה מצטטים גורמים בממלכה המאוחדת שחוששים מפני התשלטות של דרהי על הענקית המקומית ומבקשים מהממשלה להתערב ולא לאפשר לו להמשיך להגדיל את החזקותיו עד כדי שליטה בחברה.
 
דירקטוריון בריטיש טלקום פרסם הודעה לפיה בכוונתם להמשיך ולנהל את עסקי החברה לטובת כל בעלי המניות שלה כמו גם לטובת הלקוחות. "החברה תמשיך לפעול למימוש האסטרטגיה שלה, לפתח את העסקים ולשמור על המומנטום החיובי" כתב בהודעה דירקטוריון בריטיש.
יש לציין שבבריטניה מייחסים חשיבות רבה לחלקה של בריטיש טלקום במעבר בין טכנולוגיות התקשורת השונות כשהכוונה היא למעבר לדור החמישי של הסלולר. לבריטיש טלקום יש חלק מרכזי בתהליך הזה ורכישת השליטה על ידי משקיע פרטי עלולה להכביד על החברה בשלב ההשקעות הגדולות שהיא עושה בשדרוג הטכנולוגי שהוא חיוני להתפתחות הכלכלית של הממלכה המאוחדת.
ראש ממשלת בריטניה, בוריס ג'ונסון, פרסם הודעה רשמית ובה נכתב שהממשלה הבריטית עוקבת באדיקות אחר ההתפתחויות בבריטיש טלקום והיא לא תהסס לנקוט בצעדים הדרושים כדי להגן על תשתיות בריטיות לאומיות חיוניות" אמר דוברו של ג'ונסון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה