מינויים

מהלך מסקרן בחדשות 12: זה ראש המערכת החדש

מי שמשמש עורך המהדורה המרכזית, מונה לראש מערכת חדשות 12 החדש. אבי וייס בירך: "הלפגוט הוא שילוב של איש מקצוע מן המעלה הראשונה ובן אדם מצוין ואין לנו ספק שהוא יביא לתפקיד את שלל תכונותינו המעולות ויצליח לשפר ולשדרג אותנו"
מערכת ice |  3
חדשות 12 במסכות (צילום מסך)
השינויים בחברת החדשות נמשכים עם מינוי חדש בחדשות 12. יניב הלפגוט, שמשמש עורך המהדורה המרכזית, מונה לראש מערכת החדשות, כך נמסר היום (שני) מחברת חדשות 12.
אבי וייס, מנכ"ל חברת החדשות וגיא סודרי סמנכ"ל התוכן, מסרו: "יניב שהיה ממקימי N12 וערך בשנים האחרונות בכישרון רב ובהצלחה אדירה את האתר יחל בקרוב בתפקידו ובמקביל ימשיך לערוך את "המהדורה המרכזית". 
 
"הלפגוט הוא שילוב של איש מקצוע מן המעלה הראשונה ובן אדם מצוין ואין לנו ספק שהוא יביא לתפקיד את שלל תכונותינו המעולות ויצליח לשפר ולשדרג אותנו. בין שאר תפקידיו יהיה יניב אחראי על התכניות ומהדורות והקשר שלהן עם האתר".
אגב, צוות ההנדסה של חדשות 12 הגיעו לאולפן ערוץ 14 כדי ללמוד על הטכנולוגיה החדשה בה עובדים בערוץ. הצוות הטכני של חדשות 12 קיבל הדרכה מאיש הרובוטיקה של הערוץ, כדי ללמוד על היתכנות לשלב מערך טכנולוגי שכזה גם בערוץ 12. המשלחת מחדשות 12 הגיעה בשעות הבוקר המאוחרות לערוץ 14, ובחנו מקרוב את הציוד הטכנולוגי במשך שעות רבות.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אין אמונה
    אמנון דדון 06/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ערוץ שתים מחוק מבחינת מבחינת אמינות צופים בו לדעת מה השקר החדש ערוץ של השמאל כמו 14 לימין
    סגור
  • 2.
    לא יעזור
    יונית 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צריך השינויים צריכים מבפנים עיתוניים ללא דיעה על מנת להעביר חדשות ולא דיעות כי לאף אחד לא מעניין הדעות שלהם עיתונאי טוב מביא חדשות לא את עצמו
    סגור
  • 1.
    רק 14
    מרים 06/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין כמו ערוץ 14
    סגור